Oppdater kjøkkenet med Rustas høstnyheter

Oppdater kjøkkenet med Rustas høstnyheter

Ta hånd om sensommerens innhøsting – sylt, saft og fyll skapet! Rustas nyheter for kjøkkenet inkluderer alt fra skjærebrett, oppbevaringsbokser og gryter til tekstiler og detaljer som gjør høstens matlaging ekstra gøy!

Rusta fortsetter å investere i kjøkkenet og borddekkingen med flere nyheter i slitesterke og vakre materialer. Støpejern holder varmen godt og passer også utmerket til serveringen. I høst utvides sortimentet med miniformer og gryter i en ny grønn farge.

Rustikke valg for hjemmekokken
Denne høsten er det enklere enn noensinne å dekorere kjøkkenbenken både praktisk og pent. Samle krydder og oljer i en trekasse av sertifisert akasie, og oppbevar bestikk samt servietter i en kurv av jute. Ved å plassere det midt på kjøkkenbordet, blir det en fin detalj med inspirasjon fra restaurantverdenen. Blant nyhetene er også salt- og pepperkvern og skjærebrett av tre. Nyheten «butcher board» skiller seg litt ekstra ut – et solid skjærebrett laget av stavlimt tre, like nyttig til matlaging som serveringsfat til ost eller kjøttpålegg.

Ta vare på sensommerens innhøsting
Interessen for å dra nytte av bær, frukt og sopp øker, noe som gjenspeiles i høstsortimentet. Her finnes flasker og oppbevaringsbokser i glass med tettsittende lokk i flere forskjellige størrelser. Beskytt klærne med et pent forkle i brunt skinn med bearbeidede detaljer og komplementer med grytelapper i det samme slitesterke materialet. Å tilbringe tid på kjøkkenet har aldri føltes mer fristende!

For produktinformasjon, prisopplysninger og høyoppløselige bilder, se vedlagt pressemateriell.

Nyhetene er tilgjengelig i varehusene fra uke 30.

Rusta tilbyr hjem- og fritidsprodukter av god kvalitet, til markedets beste pris. Sortiment er bredt og bedriften tilbyr produkter innenfor kategoriene hjem & innredning, gjør det selv, fritid, skjønnhet & helse, hage og jul – alltid til overraskende lave priser.

Rusta er et svensk foretak og det første varehuset åpnet i 1986. Rusta har i dag mer enn 3000 ansatte, 100 varehus i Sverige, 37 i Norge, 28 i Finland og 4 i Tyskland, samt flere innkjøpskontorer i Asia.

Therese Skalman

Pressekontakt Market PR Coordinator Market PR 0046726017510