Ring julen inn med Rusta!

Ring julen inn med Rusta!

Foretrekker du en klassisk jul i rødt, hvitt og gull, skandinavisk i grått og metall, eller fargesterkt og lekent? Julesortimentet til Rusta har noe for alle!

Ingen sesonger byr på stemning slik julen gjør, og det gjenspeiler også Rustas julesortiment for 2017. Den klassiske fargeskalaen med rødt, hvitt og gull går igjen i både pynt, adventsstaker og -stjerner. Blant nyhetene finner du også mønstrede tekstiler hvor aksentfargen blå kommer inn.

– Mønstre med blomsterløkker, som for eksempel nyheten Torpa, fugler og julenisser går igjen i gardiner, puter og håndklær. Juletrematten Lofta, som ble en favoritt hos mange i fjor, kommer tilbake og får selskap av en ny fargekombinasjon med innslag av rødt og grått, sier Carolina Nordhjelm, produktsjef for juletekstiler hos Rusta.

Den skandinaviske julen er også blitt manges favoritt. Naturmaterialer som hvitt og grått kombineres med metaller som kobber, messing og sølv. Blant nyhetene finner du juletrekuler med dekor, lysslynger av metalltråd og lysestaker med glober, som modellen Norsbo.

Den lekne og fargesterke julen vokser i popularitet, og for den som vil eksperimentere litt finnes det mange morsomme nyheter. Juletrær i lilla, rosa, turkis og glitter komplimenteres av smågærne juletrekuler i form av frosker, biler og surfende julenisser. Sortimentet består også av ulike former av LED-belysning som kan lyse opp i mørket både innen- og utendørs. Eller slå deg løs blant Rustas store familie med dekorasjonsdyr og julenisser. I år er det enkelt å skape julestemning hjemme!

Det skal være lett å fornye hjemmet på Rusta. Denne julen fylles varehusene med mengder av

belysning, juletrær og pynt til overraskende lave priser. Alt for at du skal kunne skape din egen magiske

jul!

Høyoppløste produktbilder finner du i Rustas bildebank her.

Om Rusta

Rusta tilbyr hjem- og fritidsprodukter av god kvalitet, til markedets beste pris. Rusta innehar et bredt spekter av produkter innen en rekke ulike kategorier, inkludert skjønnhet, helse, rengjøring, hjemmeinnredning og -tekstiler, tepper, maling, og tapet, samt oppbevarings- og baderomsartikler. Selskapet har ca. 1600 ansatte. For mer informasjon, sewww.rusta.no

Therese Skalman

Pressekontakt Market PR Coordinator Market PR 0046726017510