Rusta inviterer til hagefest!

Rusta inviterer til hagefest!

Sommeren er på vei, og for mange er det høytid for skoleavslutning, bryllup og fest i gode venners lag. Hva er vel bedre enn å invitere til en nydelig hagefest? På Rusta finner du alt du trenger for å arrangere fest utendørs!

La ikke usikkert forsommervær stoppe festlighetene. Med en paviljong eller et partytelt kan festen holdes utendørs uansett vær. På Rusta finner du alt fra store spisebord som kan utvides etter antall gjester, til komfortable stoler og sitteputer. Hvorfor ikke supplere med loungemøbler der gjestene kan slappe av? Nyheten Lissabon i modulform kan kombineres akkurat slik du ønsker.

Hvis du ønsker å invitere gjestene dine på grilling, finner du flere praktiske kull- og gassgriller i sommersortimentet. Drikken serveres på nyheten Biarritz – en lekker drinkvogn til utendørsbruk. Sett frem glass, drikke, isbiter og tilbehør og la gjestene blande sin egen favorittdrink!

Tepper i sisallook eller i bast tåler vann og gjør både plattingen og gressplenen mer festvennlig. I år utvides utvalget av puter til utendørsbruk. Arranger en haug med puter og la gjestene sitte mykt der de måtte ønske. Blir det kaldt, er en kurv med pledd et hyggelig innslag. Kombiner med en eller flere terrassevarmere og la festen vare til langt ut på natten!

Solcellebelysning setter stemningen når mørket faller. Skap en velkomstvei ved hjelp av solcellebelysning med spett, som stikkes enkelt ned i bakken. Suppler med festlige figurer eller lykter som borddekorasjon, og heng rislykter eller slynger på taket og i trær. Hvis sollyset ikke er nok, har vi flere dekorative lysslynger som drives av batteri. La festen begynne!

Det skal være enkelt å fornye uteplassen med Rusta. Fra uke 9 2020 fylles varehusene med mengder av utemøbler, griller, tekstiler og dekorasjoner til overraskende lave priser. Alt for at du skal kunne skape trivsel utendørs!

Om Rusta

Rusta tilbyr hjem- og fritidsprodukter av god kvalitet, til markedets beste pris. Sortiment er bredt og bedriften tilbyr produkter innenfor kategoriene hjem & innredning, gjør det selv, fritid, skjønnhet & helse, hage og jul – alltid til overraskende lave priser. Rusta er et svensk foretak og det første varehuset åpnet i 1986. Rusta har i dag mer enn 3000 ansatte, 93 varehus i Sverige, 30 i Norge, 2 i Tyskland, 24 i Finland samt 4 innkjøpskontorer i Asia.

Therese Skalman

Pressekontakt Market PR Coordinator Market PR 0046726017510