Skap en koselig uteplass med fine detaljer

Skap en koselig uteplass med fine detaljer

Rustas nyheter for sommeren gjør det enkelt å sette personlig preg på balkongen eller uteplassen, selv med lite budsjett.

Solcellebelysning er et enkelt grep for å skape en koselig følelse utendørs, og det er mange nyheter denne sommeren. Dander en lysslynge langs balkongrekkverket, heng opp en samling av rislamper i et tre, eller grupper noen lykter for garantert stemning ved mørkets inntog.

Sett stilen med slitesterke tekstiler
Å bytte sitteputer på eksisterende utestoler er en rimelig måte å gi uteplassen et løft. Rustas sitteputer og pynteputer for utendørsbruk er laget av OEKO TEX-sertifiserte tekstiler. De er vannavvisende og UV-beskyttelsesbehandlet for å ikke bli bleket av solen.

For de som vil koble av når varmen kommer, finnes det klassiske solstoler i både svart og mønstret design. En nyhet denne sesongen er den helsvarte hengekøyen Marrakech med dekorative frynser, perfekt å kombinere med parasollen i samme serie.

Planlegg for blomsterprakt
Nyt det å kunne høste dine egne krydder, grønnsaker og blomster senere i sommer. Hos Rusta finnes alt til hjemmedyrkeren. Den dekorative krukkeserien Toscana minner om terrakotta, men er laget av slitesterk plast. Blant nyhetene finnes også kurver laget av siv og vannhyasint, samt flere smarte vanningstilbehør.

Nyhetene kommer til varehusene fra uke 7.

Rusta AB (publ) er en ledende aktør i det nordiske lavprismarkedet med over 200 varehus i Sverige, Norge, Finland og Tyskland. Rusta tilbyr hjem- og fritidsprodukter av god kvalitet, til markedets beste pris. Rusta har mer enn 4 000 ansatte og har hovedkontor i Upplands Väsby, Sverige. Rustas aksjer handles på Nasdaq Stockholm (RUSTA).

Therese Skalman

Pressekontakt Market PR Coordinator Market PR 0046726017510