Norton Clipper på Bauma 2016

Norton Clipper på Bauma 2016

Norton Clipper stiller ut på Bauma 11 - 17 april 2016 i München, Tyskland, der man viser frem Norton Clippers maskiner og diamantverktøy samt slipeprodukter tilpasset bygg- og anlegg.

På messen kommer mange nyheter til å bli presentert bl.a. kappeskiver, navrondeller og andre slipeprodukter som har kommet inn i sortimentet til Norton Clipper. Det blir et komplement til diamantverktøy og maskiner som gjør Norton Clipper til et komplett sortiment for bygg- og anlegg.

Dessuten kommer man til å vise produkter produsert med Nortons Infiltrated High Density technology (i-HD) som er en revolusjonerende prosess for produksjon av diamantsegmenter til diamantblader. De gir bedre ytelse, høyere sikkerhet, lavere energiforbruk og bredere utvalg av segmentformer. Teknologien benyttes tildiamantblader, skåler og fugefreser.

Man kommer også til å forhåndsvise en helt ny forpakningsdesign som lanseres senere i 2016. Store investeringer ble gjort i 2015 i varemerket for å ta fram moderne forpakninger og en tydeligere kommunikasjon for å gjøre det raskere og enklere å velge riktig produkt.

Saint-Gobain Abrasives og Norton Clipper finner du i hall A1 monter 536.