Saint-Gobain Abrasives lanserer ny hjemmeside

Saint-Gobain Abrasives lanserer ny hjemmeside

Slipematerialeverandøren Saint-Gobain Abrasives har lansert en ny hjemmeside. Den nye norske hjemmesiden har adressen www.saint-gobain-abrasives.com

På den nye hjemmesiden beskrives blant annet Saint-Gobain Abrasives virksomhet og de ulike varemerkene man arbeider med i Europa (Norton, Flexovit, Winter, Clipper, Nimbus m.fl.). Videre presenteres de dominerende produktsortimentene med flere eksempler på det seneste årets innovasjoner som f.eks. den lyddempende diamantskiven Silencio, Quantum kappe- og slipeskiver, Viking slipebånd og Winter N7 diamantslipeskiver. Videre beskrives de ulike markeder hvor Saint-Gobain har sin hovedvirksomhet som f.eks. industri, bygg og anlegg samt håntverk og hobby.

Dessuten finnes det på hjemmesiden flere nyheter og e-book kataloger, linker til de ulike varemerkenes egne hjemmesider, samt informasjon om Saint-Gobain Abrasives AS i Norge.

Anders Johansson

Pressekontakt Marketing Manager Scandinavia +46 (0)72 379 84 04