Saint-Gobain Abrasives nominert til årets presserom 2012

Saint-Gobain Abrasives nominert til årets presserom 2012

Saint-Gobain Abrasives har blitt nominert til Årets Presserom 2012 i kategorien "Årets Globetrotter".

MyNewsdesk arrangerer årlig en konkurranse bland sine kunder for å gjøre stas på de kommunikatører som optimerer sin bruk av presserommet på MyNewsdesk og har skapt en relevant eksponering av sin presseinformasjon. MyNewsdesk er en plattform for publisering av nyheter og i dag bruker mer enn 40.000 bedrifter denne tjenesten.

Prisen i kategorien "Årets Globetrotter" går til den bedriften eller organisasjonen som har presserom på flere markeder enn den svenske. Saint-Gobain Abrasives har i dag presserom på det svenske, norske, danske, hollandske og engelske markedet. Forrige året vant Saint-Gobain Abrasives prisen som Årets Presserom 2011 i kategorien "Beste Internasjonale Presserom".

De første nominerte til Årets Presserom 2012 ble offentliggjort på PR-dagen MyNewsday i Stockholm den 9. oktober. Samtlige nominerte bedrifter offentlig gjøres i november og vinnerne presenteres i desember.

Anders Johansson

Pressekontakt Marketing Manager Scandinavia +46 (0)72 379 84 04