Farécla relanserer G3 Pro-serien – for kjøretøypleie som gir perfekte overflater

Faréclas nye G3 Pro-serie består av 16 produkter for kjøretøypleie som er utviklet for rengjøring, gjenoppretting og etterbehandling av innvendige og utvendige overflater som kjøretøylakk, båtoverflater og trelakk. Sortimentet er utviklet for både profesjonelle og gjør-det-selv-brukere og fås i praktiske butikkstørrelser.

Faréclas G3 Pro-serie for det internasjonale kjøretøypleiemarkedet ble lansert i 2011 og utvidet ytterligere i 2018, og har fått en ny merkevarepresentasjon som hjelp til kundekommunikasjonen. De flerspråklige flerlagsetikettene er oversatt til 27 språk. Brukervennligheten er gjennomgått for å fremheve produktfordelene bedre, med piktogrammer som illustrerer bruksområder og forbedrede bruksanvisninger.

G3 Pro-produktene har teknisk avanserte resepter utviklet i samarbeid med lakk- og malingsprodusenter. De er trygge og effektive for alle typer maling, lakk og overflater innenfor mange sektorer, inkludert bil, maritimt, fly og trevarer.

– Den nye G3 Pro-serien er vår respons på markedets etterspørsel etter høytytende løsninger for kjøretøypleie som passer til både karosserimekanikere og sluttbrukere, sier Joakim Baringe, salgsdirektør for Skandinavia i Saint-Gobain Abrasives.

Hvis du ønsker mer informasjon om Farécla G3 Pro-serien, må du gjerne ta kontakt med din salgsrepresentant.

Saint-Gobain Abrasives AS  er Norges ledende leverandør av slipeprodukter og inngår i Saint-Gobain Abrasives som er verdens største produsent av slipemateriell. Saint-Gobain Abrasives har den seneste teknologien, leder utviklingen av nye slipematerialer og tilbyr et flertal ledende varemerker som Norton, Clipper, Nimbus, Flexovit, Farécla, Winter og Baystate.

Anders Johansson

Pressekontakt Marketing Manager Scandinavia +46 (0)72 379 84 04