Norton utvider Vulcan-sortimentet med den nye navrondellen Vulcan Comfort

Norton utvider Vulcan-sortimentet med den nye navrondellen Vulcan Comfort

Norton Abrasives lanserer det nyeste tilskuddet i Vulcan-sortimentet av kappeskiver, navrondeller og lamellrondeller: Norton Vulcan Comfort. Med en videreutviklet sammensetning som inneholder mykere bindemiddel, gir den nye navrondellen Vulcan Comfort en mer behagelig og smidigere slipeopplevelse.

I produkttester har disse skivene vist seg å ha forbedret materialavvirkning, redusert slitasje, overlegen og konsekvent ytelse og lengre levetid – både sammenlignet med forgjengerne og andre skiver. Det gir betydelige fordeler for sluttbrukeren med en skive som byr på bedre materialavvirkning kombinert med lavere vibrasjonsnivåer, noe som øker komforten under arbeidet.

– Med Norton Vulcan Comfort har vi virkelig overgått oss selv for å gi sluttbrukeren en mer behagelig og mer effektiv opplevelse. I produkttester har vi sett en mer behagelig, raskere og smidigere brukeropplevelse. De nye skivene lanserer ikke bare en særdeles behagelig slipeopplevelse på markedet, men byr også på klare fordeler når det gjelder levetiden på skiven og kvaliteten på overflatefinishen, sier Joakim Baringe, salgssjef for Skandinavia på Saint-Gobain Abrasives.

Mer informasjon får du hos din lokale Norton-representant eller på www.nortonabrasives.com.

Saint-Gobain Abrasives AS  er Norges ledende leverandør av slipeprodukter og inngår i Saint-Gobain Abrasives som er verdens største produsent av slipemateriell. Saint-Gobain Abrasives har den seneste teknologien, leder utviklingen av nye slipematerialer og tilbyr et flertal ledende varemerker som Norton, Clipper, Nimbus, Flexovit, Winter og Baystate.

Anders Johansson

Pressekontakt Marketing Manager Scandinavia +46 (0)72 379 84 04