SALTO fornyer ISO 27001-sertifiseringen, til styringssystemet for informasjonssikkerhet

SALTO Systems er stolte av å kunngjøre sin nylige fornyelse av ISO 27001-sertifiseringen, en av de mest globalt anerkjente informasjonssikkerhetsstandardene.

ISO 27001-sertifiseringen er tildelt SALTO Systems for levering av programvaredesign, utvikling, produksjon, vedlikehold, drift og støtte for elektroniske adgangskontrollprodukter, som inkluderer SALTOs prosessteknikk, systemarkitekturdesign, implementering og vedlikehold.

Gjennom akkrediteringsprosessen har SALTO utviklet og implementert et robust styringssystem for informasjonssikkerhet til støtte for sine innovative smart adgangsløsninger, inkludert SVN smarte stand-alone, skybaserte og mobile adgangskontrollapplikasjoner. Arbeidet for å oppnå ISO 27001-akkreditering viser ikke bare selskapets sterke drivkraft for å gi sine kunder best mulig service, men også dets forpliktelse til å investere i den nyeste teknologien og utviklingen for SALTO Space lokale adgangskontroll-løsning, og SALTO KS og Homelok skybaserte teknologiplattformer for smart adgang.

Renoveringen av ISO 27001-sertifiseringen er et resultat av en enorm mengde innsats og engasjement fra hvert medlem av SALTO-teamet for å tilpasse virksomheten og prosessene med globale sikkerhetspraksis. Det er et vitnesbyrd om SALTOs løfte om å tilby det høyeste nivået av sikkerhet og personvern til sine kunder.

ISO 27001-sertifiseringen viser at SALTO Systems har robuste og definerte prosedyrer på plass i alle forretningsområder. Det er en garanti for at SALTOs tjenester og en av de beste nøkkelfrie opplevelsen i klassen leveres med god personvern, sikkerhet og åpenhet i tankene.

Hva er ISO 27001?

ISO 27001 er den mest kjente standarden for styringssystemer for informasjonssikkerhet. Bedrifter av enhver størrelse og bransje kan bli ISO 27001-sertifisert ved å følge kravene til å etablere, utføre og vedlikeholde et styringssystem for informasjonssikkerhet. Kravene i ISO 27001 er satt av International Organization for Standardization (ISO) og International Electrotechnical Commission (IEC). Organisasjoner oppnår en ISO 27001-sertifisering gjennom en uavhengig revisor.

ISO 27001-standarden har strenge krav for å etablere, implementere, vedlikeholde og kontinuerlig forbedre et selskaps informasjonssikkerhetsstyringssystem denne fornyelsen av ISO 27001-sertifiseringen, SALTO viser sin forpliktelse til å overholde ISO-standardene for databeskyttelse og sikkerhet, samt til å håndtere og minimering av risiko knyttet til dataene den eier og forvalter som selskap.

Les mer om SALTOs sikkerhetspraksis på sikkerhetssiden.

SALTO Systems ble grunnlagt i Irun, Spania i 2001, og er en av verdensledere innen utvikling og produksjon av ledende elektroniske tilgangskontrolløsninger, spesielt innen sektorer der sikkerhet er kritisk. Selskapet revolusjonerte tilgangskontroll med en banebrytende tilnærming 2001 - SALTO Virtual Network - SVN. SALTO Systems har lokale salgs- og tekniske kontorer i 32 land og et kanalpartnernettverk som utvider rekkevidden til nesten alle regioner i verden. SALTO er sertifisert i henhold til ISO 9001 kvalitetsstyring samt ISO 14001 miljøledelse og ISO 27001 for informasjonssikkerhetsstyring.

SALTO Systems ble grunnlagt i Irun, Spania i 2001, og er en av verdensledere innen utvikling og produksjon av ledende elektroniske tilgangskontrolløsninger, spesielt innen sektorer der sikkerhet er kritisk. Selskapet revolusjonerte tilgangskontroll med en banebrytende tilnærming; SALTO Virtual Network (SVN) Data-on-Card-teknologi; og det første trådløse tilgangskontrollsystemet som kombinerte en frittstående låse med online sanntidsfunksjoner – alt uten bruk av ledninger eller mekaniske nøkler. Mer nylig har selskapets teknologiske kompetanse ført SALTO til ledende posisjoner innen både skybasert tilgangskontrollteknologi og mobile tilgangsløsninger. SALTO har levert mer enn 5 millioner tilgangspunkter over hele verden, brukt av anslagsvis 40 millioner mennesker hver dag. SALTO har lokale salgs- og tekniske kontorer i 32 land og et kanalpartnernettverk som utvider rekkevidden til nesten alle regioner i verden. SALTO er sertifisert i henhold til ISO 9001 kvalitetsstyring samt ISO 14001 miljøledelse og ISO 27001 for informasjonssikkerhetsstyring. Hvis du vil ha mer informasjon, kan du se: www.saltosystems.com.