SALTO fornyer sin forpliktelse til kvalitetsstyring og miljøansvar

SALTO fornyer sin forpliktelse til kvalitetsstyring og miljøansvar

Hos SALTO, akkurat som vi innoverer for å levere markedsledende adgangskontrollløsninger, er vi fast bestemt på å lede an i implementeringen av kvalitetsstyring og besparelser innen miljøeffektivitet.

Å oppnå operasjonell og miljømessig kompetanse tar mange former, inkludert sosialt, miljømessig og økonomisk ansvar – spesielt med hensyn til global bærekraft og miljøet vi opererer innenfor. Dette ansvaret går utover bedriftens mål, og vi er fast forpliktet til konsekvent å utføre en rekke aktiviteter som gjenspeiler vår forpliktelse til disse prinsippene.

To viktige elementer innenfor denne sfæren er verdens mest anerkjente kvalitetssystemstandarder, ISO 9001 og ISO 14001, og derfor har SALTO nettopp fornyet sin forpliktelse til begge.

På våre produksjonsanlegg i Oiartzun Spania er regulatorisk samsvar avgjørende for å bygge tillit og fortrolighet med våre kunder, ved effektiviteten av vår adgangskontrollteknologi.Derfor overholder vi alle relevante internasjonale produktsertifiseringer.

For å sikre at vi oppnår det høyeste nivået av fremragende drift gjennom forbedret effektivitet og konsekvente, repeterbare prosesser, vil vi opprettholde ISO 9001Quality Management System. På samme måte fremmer vi miljøet ved et bredt spekter av retningslinjer som driver utslippene våre ned, fremmer nullkarbon målet og forbedrer mulighetene for sirkulær økonomi. ISO 14001-sertifiseringen er sentral i vår virksomhet og miljøpolitikk på disse områdene.

Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre produkter og prosesser for å sikre at de er helt i tråd med våre mål om å levere jevn vekst og lede adgangskontrollindustriens teknologiutvikling.

Vi mener at det å tilby de beste smarteløsningene for kundene våre, begynner med å sikre at vi gjennom hvert trinn på veien – design, produksjon, levering og produktlivssyklus – vurderer kvaliteten på hver enhet og dets komponenter.

Ved å oppfylle både ISO 9001- og ISO 14001-standardene, kan SALTO vise sin forpliktelse til å oppnå både juridisk og regulatorisk samsvar og kontinuerlig forbedring samtidig som de presenterer seg som en fremtidsrettet, miljøbevisst virksomhet.

SALTO-SYSTEMS

SALTO Systems revolusjonerte adgangkontroll med introduksjonen av SALTO Virtual Network SVN-data-on-card-teknologien og den batteridrevne trådløse elektroniske låseserien i 2001. I nesten 20 år har SALTO vært synonymt med innovative løsninger, inkludert frittstående, skybaserte og mobile applikasjoner, som setter nye standarder innen sikkerhet, administrasjon, fleksibilitet og design som gir virkelige fordeler til nesten alle typer dører.

På tvers av et bredt spekter av bransjer og applikasjoner er SALTO anerkjent som en global market leder innen elektroniske adgangskontrollløsninger.

KONTAKT SALTO-SYSTEMS

NETTSTED |LinkedinINSTAGRAM |Twitter | Facebook |Youtube (andre)

MEDIEKONTAKTER
For presse- og bedriftsrelaterte saker, vennligst kontakt SALTO Systems Marketing and Communication media relations-avdelingen.
E: b.ganzarsaltosystems.com
T: 0034 943 344 550

SALTO Systems ble grunnlagt i Irun, Spania i 2001, og er en av verdensledere innen utvikling og produksjon av ledende elektroniske tilgangskontrolløsninger, spesielt innen sektorer der sikkerhet er kritisk. Selskapet revolusjonerte tilgangskontroll med en banebrytende tilnærming; SALTO Virtual Network (SVN) Data-on-Card-teknologi; og det første trådløse tilgangskontrollsystemet som kombinerte en frittstående låse med online sanntidsfunksjoner – alt uten bruk av ledninger eller mekaniske nøkler. Mer nylig har selskapets teknologiske kompetanse ført SALTO til ledende posisjoner innen både skybasert tilgangskontrollteknologi og mobile tilgangsløsninger. SALTO har levert mer enn 5 millioner tilgangspunkter over hele verden, brukt av anslagsvis 40 millioner mennesker hver dag. SALTO har lokale salgs- og tekniske kontorer i 32 land og et kanalpartnernettverk som utvider rekkevidden til nesten alle regioner i verden. SALTO er sertifisert i henhold til ISO 9001 kvalitetsstyring samt ISO 14001 miljøledelse og ISO 27001 for informasjonssikkerhetsstyring. Hvis du vil ha mer informasjon, kan du se: www.saltosystems.com.