Gå videre til innhold
Det siste medlemmet i Galaxy S21-familien leverer kjente S21-funksjoner – som kraftfull ytelse og kameraoppsett av høyeste klasse – gjennom et raffinert og ikonisk design.

Møt S21 FE 5G: Flaggskipmodellen designet for alle

Samsung Electronics Co., Ltd. presenterer i dag Samsung Galaxy S21 FE 5G. Galaxy S21 FE 5G er en smarttelefon som leverer utvalgte favorittfunksjoner hos kunden fra Samsung Galaxy S21-serien i et avrundet format. Den er utstyrt med noen av de mest populære nyhetene fra Samsung Galaxy S21 – et iøynefallende design, kraftfull ytelse, proffkamera og et sømløst økosystem.

– I Samsung er vi opptatt av å kunne levere de nyeste mobile innovasjonene til enda flere mennesker. Vi fikk utrolig respons på Galaxy S20 FE og Galaxy S21-serien. Vi benyttet samme tilnærming for S21 FE 5G og utstyrte den med premiumfunksjonene som er mest verdsatt av våre lojale Samsung Galaxy-fans, forteller Oskar Smedstad, nordisk produktsjef i Samsung Electronics Nordic.

Flere måter for forbrukerne å uttrykke seg

Samsung Galaxy S21 FE 5G arbeider videre med formspråket fra Galaxy S21-serien. Det begynte med den ikoniske Contour-Cut-rammen som sømløst integreres med Samsung Galaxy S21 FE 5Gs kamerahus for et elegant og enhetlig uttrykk. Samsung Galaxy S21 FE 5G kommer i fire spennende fargealternativer – Graphite, White, Olive, Lavender – som alle har en elegant matt finish med 7,9 mm tynn profil slik at den enkelt kan gli ned i lommen.

Kraft når det er trengs som mest

Samsung-brukernes tilbakemeldinger viser at ytelse og skjerm er to viktige faktorer for den ultimate mobilopplevelsen. Det er derfor Galaxy S21 FE 5G er utstyrt med Snapdragon 888 prosessor. Dedikerte gamere og streamere vil bli imponert av S21 FE 5Gs ultraskarpe grafikk og bildekvalitet.

Med Galaxy S21 FE 5Gs 120Hz oppdateringsfrekvens og høy oppløsning gjennom dynamisk AMOLED 2X-skjerm vil opplevelsen være knirkefri.

Lang batteritid verdsettes også høyt av kundene, derfor er Galaxy S21 FE 5G utstyrt med et batteri som holder hele dagen1. Samsung Galaxy S21 FE 5Gs kraftfulle batteri har støtte for 25W rask ladding slik at du kan lade ditt batteri opp til 50 prosent på bare 30 minutter.2, 3

Fotofavoritter for Samsung Galaxy-entusiaster

Galaxy S21 har bemerket seg for sitt fantastiske kamera, og S21 FE 5G blir ingen unntak. Den er utstyrt med samme profesjonelle oppsett som brukes for å ta virkelighetsnære og levende bilder. Både fotoamatører og proffe kan uten større anstrengelser redigere, laste opp og dele imponerende innhold. S21 FE 5G er også utstyrt med forbedrede nattmodusinnstillinger. Nå kan brukerne oppnå forbedrede bilder i svakt lys og ta tydelige bilder i mørke forhold. Bruk S21 FE 5Gs avanserte 32 MP frontkamera for å ta høykvalitetsbilder av deg og dine venner.

En skreddersydd og trygg mobilopplevelse

Takket være Samsungs intuitive One UI 4 kan du designe den perfekte mobilopplevelsen for deg. Fullpakket med dyptgående tilpasningsalternativer og nøyaktige personvernskontroll som gir deg bedre oversikt over din data. Med utviklede funksjoner kan blant annet dine hjemskjermer, ikoner, varsler og bakgrunnsbilder4 tilpasses. Widgets, for eksempel, har blitt endret og oppgradert for å tilby flere tilpasningsalternativer enn tidligere. Samsung mener at en ekte skreddersydd opplevelse er mye mer enn bare utseende og følelse. For å sikre sjelefred er S21 FE 5G bygd med et nytt integreringspanel som samler sikkerhets- og personvernskontroll på et og samme sted, som gjør opplevelsen av One UI 4 både sømløs og sikker.

Pris og tilgjengelighet

Samsung Galaxy S21 FE 5G vil være tilgjengelig via Samsung.com og i utvalgte nordiske utsalgssteder fra begynnelsen av Januar 2022 til veiledende pris fra 8190,- NOK

For mer informasjon besøk https://www.samsung.com/galaxy-s21-fe-5g/ og http://samsungmobilepress.com.

1 Batteritiden påvirkes av flere faktorer som for eksempel signalstyrke, spill, video og lysstyrke

2 Ladding med 25W ultrarask lader fra 0 til 50%. Lader selges separat.

3 Typisk verditestet under laboratorieforhold fra tredjeparter. Typisk verdi er estimert middelverdi gitt avviket ibatterikapasitet blant batteriprøvene testet i henhold til IEC 61960-standarden. Den nominelle (minimum) kapasiteten er4500 mAh for Galaxy S21 FE. Faktisk batterilevetid kan variere avhengig av nettverksmiljø, bruksmønstre og andre faktorer.

4 Noen bakgrunnsbilder koster ekstra.

5 Målt diagonalt er Galaxy S21 FE 5Gs skjermstørrelse 6,4" over rektangelet; det faktiske synlige området er mindre pågrunn av de avrundede hjørnene og kamerahullet.

6 Tilgjengelig i 120Hz-skjerm og i spillmodus.

7 Tilgjengelig i 120Hz-skjerminnstilling og i spillmodus.

8 Tilgjengeligheten for lagring kan variere avhengig av land, modell eller operatør. Den faktiske lagringsplassen kan variereavhengig av forhåndsinstallert programvare og etter land, modell, filstørrelse og format.

9 Typisk verditestet under laboratorieforhold fra tredjeparter. Typisk verdi er estimert middelverdi gitt avviket ibatterikapasitet blant batteriprøvene testet i henhold til IEC 61960-standarden. Den nominelle (minimum) kapasiteten er4500 mAh for Galaxy S21 FE. Faktisk batterilevetid kan variere avhengig av nettverksmiljø, bruksmønstre og andre faktorer.

10 Ladere selges separat.

11 Tilgjengelig i utvalgte markeder. Betalingsløsninger og tilgjengelige funksjoner kan variere avhengig av marked, operatørog tjenesteleverandører.

12 I henhold til IPX8-klassifiseringen, vannbestandig i opptil 1,5 meter dypt ferskvann i opptil 30 minutter. Skyll av rester /tørk etter å ha blitt våt.

Om Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung inspirerer verden og former fremtiden med transformative ideer og teknologier. Selskapet redefinerer verden for TV-er, smarttelefoner, bærbare enheter, nettbrett, digitale apparater, nettverkssystemer og minne, system LSI, støperi og LED-løsninger. For de siste nyhetene, besøk Samsungs nyhetsrom på http://news.samsung.com.

Kontakter

For pressehenvendelser vedrørende mobil, nettbrett, PC og wearables, vennligst kontakt:

Pressekontakt Trigger v/ Anja Aasegg Johannesen Gjelder journalister +47 916 16 329

Pressekontakt Trigger v/ Martin Grevstad Gjelder journalister +47 913 91 244
    For pressehenvendelser vedrørende TV og lyd, vennligst kontakt:

Pressekontakt Trigger v/ Sandra Dvergastein Gjelder journalister +47 468 44 397
    For pressehenvendelser vedrørende monitor, minne og hvitevarer, vennligst kontakt:

Pressekontakt Trigger v/ Tobias Gausemel Backe Gjelder journalister +47 975 47 778

Samsung Electronics Co., Ltd. inspirerer verden og former fremtiden med innovative ideer og teknologi, omdefinerer verden for TV, smarttelefoner, bærbare enheter, nettbrett, kameraer, digitale apparater, skrivere, profesjonelle skjermer, ssd, minnekort, medisinsk utstyr, nettverkssystem, halvledere og LED-løsninger. Vi er også ledende innen tingenes internett gjennom, blant annet våre digitale helse- og smarte hjem-initiativ. Samsung har 319 000 medarbeidere i 84 land, og en årlig omsetning på nesten 1500 milliarder. For mer informasjon besøk www.samsung.no eller den offisielle bloggen news.samsung.com.