Nå kommer Samsung Galaxy Tab3

Nå kommer Samsung Galaxy Tab3

Alle gode ting er tre. Nå lanserer Samsung nettbrett i tre størrelser i den nye serien Galaxy Tab3. Uansett hvilken størrelse du velger, får du et tynt nettbrett som gir deg en verden av nye muligheter.

Galaxy Tab 3 10.1
Det største nettbrettet er perfekt underholdning for hele familien. Med skarp fargegjengivelse og overlegen lyd med Dolby Digital Plus er du sikret en god opplevelse når du ser, eller streamer film via 4G på nettbrettet. Brettet har knapper på rammen, noe som betyr at hele skjermen utnyttes til det fulle. Med appen Peel Smart Remote forvandles Tab 3 10.1 til en fjernkontroll med full programguide på skjermen, og du mottar påminnelser slik at du ikke går glipp av favorittprogrammet ditt.

Galaxy Tab 3 8.0
Det tynneste nettbrettet i serien er perfekt for lesing og underholdning. Brettet støtter widescreen og egner seg derfor godt til å se film på. Galaxy Tab 3 8.0 er som navnet tilsier åtte tommer stor. Størrelsen innebærer at den enkelt kan holdes i en hånd, som en pocketbok. Smart Stay sørger for å holde skjermen opplyst så lenge du hviler øynene på den, og Reading Mode stiller automatisk inn skjermen etter lyset rundt slik at du slipper å anstrenge øynene. Dersom du reiser med Galaxy Tab 3 8.0 kan du snakke eller skrive inn ordet eller frasen du vil oversette, og nettbrettet gir deg den korrekte oversettelsen i tale eller tekst på ni språk. Alle bilder du tar på reisen sorteres automatisk i funksjonen Story Album og klippes sammen til et eget fotoalbum. Deretter kan du enkelt dele det via mail, eller bestille en fysisk versjon av fotoalbumet i posten.

Galaxy Tab 3 7.0
Kompakte Galaxy Tab 3 7.0 er utstyrt med det som trengs for å dokumentere dine opplevelser, og har kamera både foran og bak. Batteriet varer lenge, så når du har samlet morsomme inntrykk og opplevelser kan du enkelt dele bilder, video og lyd med bare et par tastetrykk eller sveip på skjermen.

Fakta:
Galaxy Tab 3 10.1
har en 1.6 GHz Dual Core-prosessor og en 10.1 tommer stor WXGA TFT-skjerm (1280 x 800, 149PPI). Støtter WiFi / 4G. Lyd Dolby Digital Plus. Operativsystem Android 4.2 Jelly Bean. Utstyrt med WiFi a/b/g/n (2.4/5GHz) og Bluetooth 4.0. 16 GB minne*, støtter microSD på opptil 64GB, 1 GB ram. 6,800 mAh batteri. Galaxy Tab 3 8.0 har en 1.5 GHz Dual Core-prosessor og en 8 tommer stor WXGA TFT-skjerm (1280 x 800, 189PPI). Støtter WiFi / 4G. Lyd Dolby Digital Plus. Operativsystem Android 4.2 Jelly Bean. Utstyrt med WiFi a/b/g/n (2.4/5GHz) og Bluetooth 4.0. 16 GB minne*, støtter microSD på opptil 64GB, 1.5GB ram. 4,450 mAh batteri. Galaxy Tab 3 7.0 har en 1.2 GHz Dual Core-prosessor og en 7 tommer stor WSVGA TFT-skjerm (1024 x 660, 169 PPI). Operativsystem Android 4.1.2 Jelly Bean. Utstyrt med WiFi a/b/g/n (2.4/5GhZ) og Bluetooth 3.0. 8 GB minne*, støtter microSD på opptil 64GB, 1GB ram. 4,000 mAh batteri. Alle de tre modellene i Galaxy Tab 3-serien kommer i butikk i juni. Anbefalt utsalgspris er fra 1 700 NOK – 4 200 NOK.

*Brukerminnet kan være mindre enn den totale minneplassen på grunn av systemfiler.

PRESSEKONTAKT:
Er du interessert i pressemateriell og testprodukter fra Samsung?

Kontakt Hanne Kjærnes, PR-operatørene, hk@pr-o.no, 997 41 263/476 20 200

Kategorier

Samsung Electronics Co Ltd, Korea er en global leder innen hjemmeelektronikk og dens komponenter. Gjennom kontinuerlig innovasjon og nye trender utvikler vi SMART-TV, smarte telefoner, PC, skrivere, kameraer, kjøkken- og hvitevarer, medisinsk utstyr, halvledere og LED-løsninger. Vi er 236 000 medarbeidere i 79 land med en årlig omsetning på 187,8 milliarder dollar. Vårt mål er å åpne nye muligheter for mennesker over alt. For mer informasjon besøk www.samsung.no

Kontakter

For pressehenvendelser vedrørende mobil, nettbrett, PC og wearables, vennligst kontakt:

Pressekontakt Trigger v/ Anja Aasegg Johannesen Gjelder journalister +47 916 16 329

Pressekontakt Trigger v/ Martin Grevstad Gjelder journalister +47 913 91 244
For pressehenvendelser vedrørende TV og lyd, vennligst kontakt:

Pressekontakt Trigger v/ Sandra Dvergastein Gjelder journalister +47 468 44 397
For pressehenvendelser vedrørende monitor, minne og hvitevarer, vennligst kontakt:

Pressekontakt Trigger v/ Tobias Gausemel Backe Gjelder journalister +47 975 47 778

Samsung Electronics Co., Ltd. inspirerer verden og former fremtiden med innovative ideer og teknologi, omdefinerer verden for TV, smarttelefoner, bærbare enheter, nettbrett, kameraer, digitale apparater, skrivere, profesjonelle skjermer, ssd, minnekort, medisinsk utstyr, nettverkssystem, halvledere og LED-løsninger. Vi er også ledende innen tingenes internett gjennom, blant annet våre digitale helse- og smarte hjem-initiativ. Samsung har 319 000 medarbeidere i 84 land, og en årlig omsetning på nesten 1500 milliarder. For mer informasjon besøk www.samsung.no eller den offisielle bloggen news.samsung.com.