Gå videre til innhold

Samsung lanserer Galaxy A13

Samsung lanserer nå enda en mobil med stor skjerm, bra kamera og høy ytelse til en fordelaktig pris. Med Samsung Galaxy A13 vil enda flere få tilgang til Samsungs avanserte teknologier.

Galaxy A13 er utstyrt med en 6,6 tommers stor Infinity-V-skjerm, som har 60Hz oppdateringsfrekvens. Mobilens kameraoppsett med tre kamera og smart bildeprosessering sikrer livlige og skarpe bilder. Samsung Galaxy A13 er i tillegg utstyrt med et 5000mAH batteri som gir en batteritid på opp til to døgn.1

– Med den A13 viser vi vår drivkraft, gjennom utviklingen av høytytende mobiler, som vi samtidig ønsker å gjøre tilgjengelig for et større marked, sier Niklas Gambe, produktsjef i Samsung Electronics Nordic.

Pris og tilgjengelighet

Galaxy A13 kommer i fargene Black, White og Blue, og er tilgjengelig hos utvalgte utsalgssteder og på samsung.com.

Galaxy A13 – Veiledende pris fra 1 990 NOK

Mer informasjon om tilgjengelighet finnes på www.samsungmobilpress.xom og news.samsung.com/galaxy.

1 Estimert batterilevetid avhenger av bruken av mobil.

Om Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung Electronics Co., Ltd. inspirerer verden og former fremtiden med innovative ideer og teknologi. Selskapet omdefinerer verden for TV, smarttelefoner, wearables, nettbrett, digitale apparater, nettverkssystemer, ssd, minnekort, halvledere og LED-løsninger. For de siste nyhetene, besøk Samsung's nyhetsrom på news.samsung.com

Kontakter

For pressehenvendelser vedrørende mobil, nettbrett, PC og wearables, vennligst kontakt:

Pressekontakt Trigger v/ Anja Aasegg Johannesen Gjelder journalister +47 916 16 329

Pressekontakt Trigger v/ Martin Grevstad Gjelder journalister +47 913 91 244
For pressehenvendelser vedrørende TV og lyd, vennligst kontakt:

Pressekontakt Trigger v/ Sandra Dvergastein Gjelder journalister +47 468 44 397
For pressehenvendelser vedrørende monitor, minne og hvitevarer, vennligst kontakt:

Pressekontakt Trigger v/ Tobias Gausemel Backe Gjelder journalister +47 975 47 778

Samsung Electronics Co., Ltd. inspirerer verden og former fremtiden med innovative ideer og teknologi, omdefinerer verden for TV, smarttelefoner, bærbare enheter, nettbrett, kameraer, digitale apparater, skrivere, profesjonelle skjermer, ssd, minnekort, medisinsk utstyr, nettverkssystem, halvledere og LED-løsninger. Vi er også ledende innen tingenes internett gjennom, blant annet våre digitale helse- og smarte hjem-initiativ. Samsung har 319 000 medarbeidere i 84 land, og en årlig omsetning på nesten 1500 milliarder. For mer informasjon besøk www.samsung.no eller den offisielle bloggen news.samsung.com.