Gå videre til innhold
The Freestyle banebrytende teknologi viser underholdning i en kompakt og bærbar form. Den har auto-nivå, autofokus og auto key stone-funksjoner som skaper en utmerket seeropplevelse uansett hvor du er.

Samsung lanserer The Freestyle - en bærbar Smart TV-opplevelse

Samsung kunngjør i dag, i forkant av CES 2022, lanseringen av sin helt nye bærbare underholdningsenhet The Freestyle. Den tilbyr førsteklasses teknologi og fleksibilitet for forbrukere som ønsker å ta med seg video- og lydinnholdet sitt rundt i hjemmet, på ferie eller på jobb.

The Freestyle veier kun 830 gram. Det betyr at forbrukeren enkelt kan projisere en skjerm hvor som helst. The Freestyles fleksible design muliggjør rotasjon opp til 180 grader slik at brukere kan se video av høy kvalitet - på bord, gulv, vegger eller til og med tak, uten behov for en separat skjerm.

– The Freestyle er et allsidig og fleksibelt produkt som passer godt til vår nordiske aktive livsstil. Dens bærbarhet gjør den enkel å ta med deg dit du vil, enten det er til hytta, på jobb eller på ferie. Det er en enhet som passer alle aldre og behov og lar deg nyte TV-underholdning på en ny måte, sier produktspesialist på TV og lyd i Samsung Norge Knut-Eirik Rørnes.

The Freestyle er utstyrt med auto-keystone og automatisk bildejustering som er skapt av bransjeledende teknologi. Funksjonene lar enheten automatisk justere skjermen til enhver overflate i alle vinkler, som gir et proporsjonalt bilde. I tillegg gjør autofokusfunksjonen at The Freestyle viser skarpe bilder på opptil 100 tommer i størrelse. The Freestyle kommer også med et passivt høyttalerelement som gir ren og dyp bass. The Freestyle er kompatibel med eksterne batterier1 som støtter USB-PD og 50W/20V utgang eller høyere, slik at man kan ta den med seg.

The Freestyle kan også brukes til å skape stemningsfulle lyseffekter, takket være ambient-modus og gjennomsiktig linsebeskyttelse. The Freestyle er også en smart høyttaler som analyserer musikken for å pare den med visuelle effekter.

The Freestyle tilbyr lignende funksjoner som er tilgjengelige på Samsung Smart TV, med apper for strømmetjenester, og speiling- og castingfunksjoner som er kompatible med både Android- og iOS-mobilenheter. Produktet er sertifisert av globalt store streamingpartnere.

The Freestyle vil bli presentert under CES 2022 mellom 5.–7. januar og er vil være tilgjengelig på det nordiske markedet i løpet av første kvartal av 2022.

For mer informasjon, inkludert bilder og videoer om produktene Samsung presenterer på CES 2022, besøk news.samsung.com/global/ces-2022.

For mer informasjon om Samsungs livsstilsportefølje, besøk www.samsung.com.

1 Samsung er ikke ansvarlig for eksterne batterier fra tredjeparter.

Om Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung Electronics Co., Ltd. inspirerer verden og former fremtiden med innovative ideer og teknologi. Selskapet omdefinerer verden for TV, smarttelefoner, wearables, nettbrett, digitale apparater, nettverkssystemer, ssd, minnekort, halvledere og LED-løsninger. For de siste nyhetene, besøk Samsung's nyhetsrom på news.samsung.com

Kontakter

For pressehenvendelser vedrørende mobil, nettbrett, PC og wearables, vennligst kontakt:

Pressekontakt Trigger v/ Anja Aasegg Johannesen Gjelder journalister +47 916 16 329

Pressekontakt Trigger v/ Martin Grevstad Gjelder journalister +47 913 91 244
For pressehenvendelser vedrørende TV og lyd, vennligst kontakt:

Pressekontakt Trigger v/ Sandra Dvergastein Gjelder journalister +47 468 44 397
For pressehenvendelser vedrørende monitor, minne og hvitevarer, vennligst kontakt:

Pressekontakt Trigger v/ Tobias Gausemel Backe Gjelder journalister +47 975 47 778

Samsung Electronics Co., Ltd. inspirerer verden og former fremtiden med innovative ideer og teknologi, omdefinerer verden for TV, smarttelefoner, bærbare enheter, nettbrett, kameraer, digitale apparater, skrivere, profesjonelle skjermer, ssd, minnekort, medisinsk utstyr, nettverkssystem, halvledere og LED-løsninger. Vi er også ledende innen tingenes internett gjennom, blant annet våre digitale helse- og smarte hjem-initiativ. Samsung har 319 000 medarbeidere i 84 land, og en årlig omsetning på nesten 1500 milliarder. For mer informasjon besøk www.samsung.no eller den offisielle bloggen news.samsung.com.