Gå videre til innhold

Samsung presenterer favorittene The Serif og The Frame i et større format

Samsung utvider sitt tilbud innen de populære seriene The Frame og The Serif, som nå kommer i et større format enn tidligere. The Serif vil lanseres i størrelsen 65 tommer og The Frame i 85 tommer. The Frame kommer for salg i september og The Serif i oktober.

The Frame

2021-versjonen The Frame er utformet for brukere som vil ha en stor skjerm, men som også vil at den skal smelte sammen med resten av interiøret. Nå utvides det eksisterende utvalget, som hittil har bestått av modeller i 32", 43", 50", 65" og 75", med ytterligere en modell på hele 85 tommer. The Frame på 85 tommer vil være tilgjengelig i Norden fra starten av september 2021.

I tillegg til det nye størrelsesalternativet, er 2021-utgaven av The Frame tynnere enn tidligere modeller. Paneldybden er halvert, og når den festes med Slim Fit Wall Mount smelter den enda mer sammen med annen kunst på veggen. Hvis du ikke vil ha The Frame på veggen, så kan den plasseres på en flate med justerbare ben som er inkludert i pakken. Ekstra rammer finnes i en rekke farger, blant annet hvit, teak og brun. For rammer med skrå kant er fargene hvit og mursteinsrød tilgjengelig i 55 og 65 tommer. Rammene er enkle å montere og festes via magneter for å kunne matche alle interiørstiler1. Som med alle størrelser av The Frame kan man utforske Samsung Art Store, med over 1400 kunstverk å velge mellom. Kunstverkene kan du abonnere på eller kjøpe stykkvis.

Les mer om Samsung The Frame

The Serif

Mens de fleste TV-er er utformet for å være montert på veggen eller over et TV-møbel, ble The Serif designet for å kunne plasseres hvor som helst i hjemmet. The Serif ble skapt i samarbeid med de globalt kjente møbeldesignerne Ronan & Erwan Bouroullec. Med en bakside designet for å bli vist fram, kan TV-en plasseres midt i rommet. Samsung tilbyr også et metallstativ som passer perfekt sammen med TV-en slik at den kan stå på egen hånd, og som enkelt kan flyttes på. Uten ben er The Serif designet slik at den kan stå direkte på en benk eller i en hylle. The Serif 65 tommer vil være tilgjengelig i Norden fra oktober 2021.

Les mer om Samsung The Serif

[1]Ekstra ramme selges separat hos utvalgte utsalgssteder og på Samsung.no

Om Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung Electronics Co., Ltd. inspirerer verden og former fremtiden med innovative ideer og teknologi. Selskapet omdefinerer verden for TV, smarttelefoner, wearables, nettbrett, digitale apparater, nettverkssystemer, ssd, minnekort, halvledere og LED-løsninger. For de siste nyhetene, besøk Samsung's nyhetsrom på news.samsung.com

Kontakter

For pressehenvendelser vedrørende mobil, nettbrett, PC og wearables, vennligst kontakt:

Pressekontakt Trigger v/ Anja Aasegg Johannesen Gjelder journalister +47 916 16 329

Pressekontakt Trigger v/ Martin Grevstad Gjelder journalister +47 913 91 244
For pressehenvendelser vedrørende TV og lyd, vennligst kontakt:

Pressekontakt Trigger v/ Sandra Dvergastein Gjelder journalister +47 468 44 397
For pressehenvendelser vedrørende monitor, minne og hvitevarer, vennligst kontakt:

Pressekontakt Trigger v/ Tobias Gausemel Backe Gjelder journalister +47 975 47 778

Samsung Electronics Co., Ltd. inspirerer verden og former fremtiden med innovative ideer og teknologi, omdefinerer verden for TV, smarttelefoner, bærbare enheter, nettbrett, kameraer, digitale apparater, skrivere, profesjonelle skjermer, ssd, minnekort, medisinsk utstyr, nettverkssystem, halvledere og LED-løsninger. Vi er også ledende innen tingenes internett gjennom, blant annet våre digitale helse- og smarte hjem-initiativ. Samsung har 319 000 medarbeidere i 84 land, og en årlig omsetning på nesten 1500 milliarder. For mer informasjon besøk www.samsung.no eller den offisielle bloggen news.samsung.com.