Gå videre til innhold

Samsung vil gjøre mandagen bedre med ny kampanje

Gjennom en ny kampanje vil Samsung Electronics Nordic vise hvordan deres innovative og brede produkttilbud kan forenkle menneskers hverdag, til og med dårlige dager. Kampanjen «Make Monday`s better» er utviklet i samarbeid med BBDO Nordics.

Samsung er et innovasjonsdrevet teknologiselskap som eksisterer for å gjøre livet enklere, morsommere, og bedre gjennom smart teknologi. Det kan for eksempel være en ekstra luke i vaskemaskindøren for klesvask du har glemt å legge inn, eller TV-er du kan ha utendørs.

Samsung lanserer nå kampanjen Make Life Better som illustrerer hvordan Samsungs løsninger og produkter samhandler med hverandre og kan forenkle hverdagen din. Første del av kampanjen består av filmen Make Monday’s better hvor Samsung ønsker å forbedre mandagenes negative assosiasjon ved å belyse situasjoner hvor Samsungs produkter kan bedre morgenrutinene og gi en mer behagelig start på uken.

– Vi ønsker å få flere til å forstå hvordan man ved hjelp av Samsungs produkter kan få en bedre og forenklet hverdag – uansett om det er gjennom mobil, TV, smartklokke eller kjøleskap. Det tilhører sjeldenheten at vi viser frem hele vårt produktsortiment og de ekstra fordelene med det økosystemet vi tilbyr. I denne kampanjen kan mandager bli et symbol på det unødvendige og kjedelige i livet, som med innovative produkter fra Samsung kan bli mye hyggeligere, forklarer Jenny Fisher-Toivo, Marketing Director CE & Corportate i Samsung Electronics Nordic.

Konseptet og idéen Make Monday´s Better er utviklet av BBDO Nordics og filmen er produsert av produksjonsselskapet Diktator.

Arbeidsgruppe

Samsung
Serena Hansson – Brand Marketing Project Manager
Minna Tegsten – Brand Marketing Coordinator
Elin Wallberg – Brand and Corporate Citizenship Manager
Jenny Fisher Toivo – Marketing Director CE & Corporate

BBDO Nordics
Rasmus Tsardakas Renhuldt – Copywriter
Isaac Bonnier – Art Director
Markus Bjurman – Creative Director
Aicha Aboubacar – Project Lead
Jonas Hedegard – Business Lead
Rusen Yildiz – Design
Albin Ekman - Design
Linda Pasquini - Copywriter

Diktator
Jesper Ohlsson – Director
Per Welén - Executive Producer
Samuel Hahn – Producer

Om Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung Electronics Co., Ltd. inspirerer verden og former fremtiden med innovative ideer og teknologi. Selskapet omdefinerer verden for TV, smarttelefoner, wearables, nettbrett, digitale apparater, nettverkssystemer, ssd, minnekort, halvledere og LED-løsninger. For de siste nyhetene, besøk Samsung's nyhetsrom på news.samsung.com

Kontakter

For pressehenvendelser vedrørende mobil, nettbrett, PC og wearables, vennligst kontakt:

Pressekontakt Trigger v/ Anja Aasegg Johannesen Gjelder journalister +47 916 16 329

Pressekontakt Trigger v/ Martin Grevstad Gjelder journalister +47 913 91 244
For pressehenvendelser vedrørende TV og lyd, vennligst kontakt:

Pressekontakt Trigger v/ Sandra Dvergastein Gjelder journalister +47 468 44 397
For pressehenvendelser vedrørende monitor, minne og hvitevarer, vennligst kontakt:

Pressekontakt Trigger v/ Tobias Gausemel Backe Gjelder journalister +47 975 47 778

Samsung Electronics Co., Ltd. inspirerer verden og former fremtiden med innovative ideer og teknologi, omdefinerer verden for TV, smarttelefoner, bærbare enheter, nettbrett, kameraer, digitale apparater, skrivere, profesjonelle skjermer, ssd, minnekort, medisinsk utstyr, nettverkssystem, halvledere og LED-løsninger. Vi er også ledende innen tingenes internett gjennom, blant annet våre digitale helse- og smarte hjem-initiativ. Samsung har 319 000 medarbeidere i 84 land, og en årlig omsetning på nesten 1500 milliarder. For mer informasjon besøk www.samsung.no eller den offisielle bloggen news.samsung.com.