Josef Nalbant blir ny landssjef for SAP Premium Engagement i Norge

Josef Nalbant har vært ansvarlig for SAPs partner-økosystem i Norge siden 2014 og tar nå over ansvaret for den eksklusive supporttjenesten «SAP Premium Engagement» i Norge. I Nalbants nye rolle som landssjef for SAP Premium Engagement, vil han og hans team sikre at bedrifter får omfattende veiledning i større digitaliseringsprosesser.

Nalbant har i sin tidligere rolle i SAP bidratt til å videreutvikle samt bygge opp en partnerkanal som selger, implementerer og vedlikeholder SAPs produkter og tjenester.

- Vi har de siste årene jobbet målrettet for å få våre partnere til å komplementere hverandre i møtet med kunden slik at de kan tilby kunden en helhetlig innovasjons plattform hvor digitale løsninger henger sømløst sammen og bruker data på en smart måte, sier Josef Nalbant. Det skal bli svært spennende å jobbe med SAP Premium Engagement, hvor vårt partner engasjement fortsatt vil være en viktig del av misjonen: Å gjøre våre kunders virksomheter intelligente.

- Vi ønsker i enda større grad å ha en tettere relasjon til våre partnere for å sørge for at våre kunder kan dra full nytte av våre- og våre partneres innovasjoner. Jeg er derfor veldig glad for at tidligere Partnersjef, Josef Nalbant, har takket ja til å lede SAP Premium Engagement avdelingen i Norge, sier Stefano Holguin, administrerende direktør, SAP Norge.

Nalbant har 20 års fartstid fra Telecom og IT bransjen med roller innenfor forretningsutvikling, salg og ledelse, både fra små- og mellomstore bedrifter til store globale aktører.

• Data, telekom, IT

SAP er markedsledende innen intelligent bedriftsprogramvare for den nye opplevelsesøkonomien. Vi hjelper bedrifter i alle størrelser og bransjer: 77 prosent av verdens transaksjonsbaserte omsetning går gjennom et SAP-system. Våre teknologier innen maskinlæring, IoT og avanserte analyseteknologier gjør bedrifter om til intelligente virksomheter. SAP gir enkeltpersoner og organisasjoner bedre mulighet til å samarbeide og utnytte driftsinnsikt slik at de holder seg ett skritt foran konkurrentene. Vi forenkler teknologi for bedrifter, slik at de kan ta i bruk vår programvare som de selv ønsker – uten å påvirke vanlig drift. Vårt fullstendige tilbud av applikasjoner og tjenester gjør det mulig for mer enn 437.000 private og offentlige bedrifter å kontinuerlige tilpasse driften og sikre lønnsomhet. Med et globalt nettverk av kunder, partnere, ansatte og tankeledere, bidrar SAP til en verden som er effektiv i drift og forbedrer menneskers liv. For mer informasjon, besøk www.sap.comogwww.sap.com/norway

Pressekontakt Director Nordic Communications +46733587798

Ingrid Helsingen Warner