Global Connect velger Sariba

Vi er både stolte og glade over å kunne annonsere at GlobalConnect har valgt Sariba som samarbeidspartner når de nå skal fornye sine HR-prosesser. Dette skal de gjøre ved å ta i bruk Sariba People Centric, Saribas modulbaserte HR-system basert på SAP SuccessFactors.

GlobalConnect er den ledende leverandøren av fiberbasert datakommunikasjon og datasentre i Nord-Europa, med imponerende 27.000 kvm datasentere, 74.500 kilometer med fiber, og 28.000 bedriftskunder. Deres ambisjon er å gjøre visjoner til virkelighet gjennom å koble sammen mennesker, virksomheter og samfunn.

Saribas Sales Director, Cecilie Eckhardt, har følgende å si om vår nye kunde:

«Jeg er utrolig stolt over å kunne ønske GlobalConnect velkommen i Saribafamilien. Sammen skal vi skape en felles HR-strategi, på tvers av landegrenser. Prosjektet er allerede i gang, og vi gleder oss til et spennende og innholdsrikt samarbeid i tiden som kommer»

• Tjeneste, rådgivning, service

• sariba people centric
  • ny kunde

Sariba AS er et konsulenthus som lever av å gjøre hverdagen enklere og bedre ansatte, ledere og for deg som jobber innen HR. Dette gjør vi ved å levere produkter, tjenester og rådgivning innen HR-Strategi, HR-Prosesser og HR-Teknologi.

Vi startet opp i år 2000 og har i år 21 årsjubileum. Det er vi selvsagt veldig stolte av. Vi kan, med hånden på hjertet si, at vi i løpet av de to siste tiårene har opparbeidet oss verdifull dybde- og breddeerfaring innen HR-faget. Vi har vært med på hele digitaliseringsreisen og kjenner derfor til de utfordringene dette har gitt, samt hvilke enorme gevinster de som har deltatt på reisen har høstet.

Cecilie Eckhardt

Sales and Marketing Director Sales and marketing