SATS Yoga, Majorstuen

Nå inkluderes yogasentrene og online trening i SATS-medlemskapet

De populære HiYoga-sentrene i Oslo endrer navn til SATS Yoga og fra 27. mars vil alle medlemmer med regionmedlemskap med gruppetrening eller Premium-medlemskap, få tilgang til de to nisje-sentrene i Oslo, inkludert i deres medlemskap.

SATS Online, Nordens største digitale treningsbibliotek, med over 750 ulike treningsøkter instruert av noen av de mest populære trenerne i Norge, har siden januar vært inkludert i de samme medlemskapene. Dette var også noe medlemmene tidligere betalte ekstra for.

- Vi er stolte over å kunne tilby våre medlemmer et bredt treningstilbud og vi håper de vil verdsette at de nå kan delta på yogaklasser på våre premium yoga-sentre i Oslo og hjemme online, uten å måtte betale noe ekstra, sier Wenche Evertsen, Country Manager, SATS Norge.

SATS ønsker å motivere det norske folket til et aktivt, sunnere og gladere liv. Fleksibilitet og variasjon i treningstilbudet er avgjørende for at enda flere skal finne en treningsform som passer for dem og få til trening i en ellers hektisk hverdag. Det mener SATS krever et bredt og variert treningstilbud på alle deres sentre kombinert med nisje-konsepter og et stort utvalg av motiverende treningsøkter online, inkludert i medlemskapet.

SATS oppfordrer sine medlemmer til å teste SATS Yoga og SATS Online og ta kontakt ved spørsmål. For de som enda ikke har blitt medlem av SATS, anbefaler SATS dem å ta kontakt for hjelp til å komme i gang med treningen.

SATS er Nordens største treningssenter-kjede med en sterk visjon om å spille en viktig rolle for helsen og livskvaliteten til våre medlemmer og i samfunnet.