SATS Clothing lanserer nye farger

SATS Clothing lanserer nye farger

Vi er stolte over å kunne presentere nye farger til SATS Clothing, mørkeblå og hvit.

SATS Clothing ble lansert for første gang i november 2020 i Norge, Sverige og Danmark, etterfulgt av Finland i august 2021, bestående av 8 ulike plagg for både dame og herre. Denne våren vil kolleksjonen bli utvidet med 5 treningsplagg til dame; mørkeblå tights, hvit og mørkeblå singlet, mørkeblå t-skjorte og en hvit sports BH. Til herre vil du finne en mørkeblå shorts og en mørkeblå t-skjorte.

- Vi ønsker å fortsette å lansere produkter og tjenester som vi håper kan være med å inspirere flere mennesker til treningsglede, derfor er det med stor glede å kunne si at vi nå utvider SATS Clothing med flere farger. Mørkeblå og hvit er to tidløse farger som vi håper vil falle i smak hos både eksisterende og nye medlemmer, sier Silje Garberg Ree, Nordic Director of Product and Retail i SATS

SATS ønsker å tilby treningsklær av høy kvalitet til rimelige priser for alle.

Kolleksjonen vil være tilgjengelig hos alle SATS sentre fra 4. april.