Actassi serverrack 19" VDS

Actassi serverrack 19" VDS

Rackene har vendbare dører både foran og bak og kan leveres med eller uten sideplater. De perforerte dørene sikrer optimal ventilasjon med 80% luftsirkulasjon. Håndtaket leveres med låssylinder og nøkkel (type 333) samt ekstra låsbeslag for eventuell montering av ASSA-lås. Låsen finnes som tilbehør.

Racket har i tillegg avtagbare sidepaneler som kan utstyres med lås. Leveres med 4 stk 19" stativskinner montert i rammeverket samt jordingskit. Føttene kan justeres fra innsiden av racket. Rackene er tilgjengelig i utførelse 600 og 800 mm bredde samt 800 mm og 1000 mm dybde og  200 mm høyde (42U). Maksimum statisk belastning på racket er 750 kg. Rackene finnes i fargen sort RAL 9011 og kapslingsklasse IP20 samt IK10.

Relatert materiale