Exiway Light er en innovativ nødlysarmatur som tilfredsstiller ulike applikasjonsbehov, utviklet med fokus på bærekraft og fleksibilitet.

Exiway Light – Ny, innovativ og allsidig nødlys-armatur

Schneider Electric lanserer en ny serie: Exiway Light, en innovativ nødlysarmatur som tilfredsstiller ulike applikasjonsbehov, er lett å installere og er utviklet med fokus på bærekraft og fleksibilitet.

Forenkler installasjon og vedlikehold

- Vi har i denne serien lagt særlig vekt på enkel installasjon og vedlikehold, blant annet gjennom fem ulike kabelinnganger og andre smarte løsninger og tilbehør, sier Offer Manager Terje Brandbu.

Estetisk helhet og allsidighet

Exiway Light serien har en kompakt og lekker design og er utviklet for å passe inn i ethvert miljø, med ulike tilpasningsalternativer.

Det samme produktet byr på flere valg av funksjoner og dekker flere bruksområder. Dermed blir det mye lettere å velge egnet modell for ulike applikasjoner. Markeringslysfunksjonen er integrert i armaturen og sikrer dermed estetisk ensartethet.

Med tre modeller kan det opprettes 15 forskjellige kombinasjoner. En lask på kretskortet gjør det mulig å angi batteritid mellom 1 og 3 timer og lysstyrke fra 50 til 500 lumen. For hver modell kan en velge mellom markerings- og ledelys, påpeker Brandbu.

Exiway Light er tilgjengelig i IP42 og IP65 grad. Leseavstanden er 20 meter.

Auto test-armatur

Exiway Light Activa er en selvtest-armatur og viser statusmelding via LED-indikasjon. Piktogrammene er plassert inne i dekselsglasset, hvilket gir en bedre og ensartet estetisk effekt.

Effektiv og miljøvennlig

Armaturene er merket med Schneider Electric Green Premium, som indikerer at produktene er laget av miljøvennlig materiale. Den lange levetiden til LED-lyskilden (over 100 000 timer) og innføringen av LiFePO4-batterier med lang levetid og høy effektivitet er nøkkelfaktorer for å oppnå effektivitet og bærekraft.

For mer informasjon se Schneider Electrics websider

Schneiders formål er å legge til rette for at hver og en av oss skal få mest mulig ut av energien og ressursene våre, og vi ønsker å være en brobygger for fremgang og bærekraft for alle. Vi kaller dette Life Is On.

Vårt oppdrag er å være din digitale partner for bærekraft og effektivitet. Vi driver digital transformasjon med innovativ teknologi, sanntidsovervåking, programvare og tjenester i integrerte løsninger for bygg, bolig, datasentre, infrastruktur og industri. Vi er det mest lokale av globale selskaper og vi jobber for åpne standarder og partnerskapsøkosystemer. Dette er viktige drivere for våre felles formål og verdier, med hovedvekt på «inclusive» og «empowered».

www.se.com/no

På Twitter