Schneider Electric lanserer i disse dager programvaren EcoStruxure Power Build for konfigurering og design av Prisma tavlesystem.

Forenkler konfigurering av eltavler

EcoStruxure Power Build (tidligere kalt Rapsody) er en smart og intuitiv programvare som gjør konfigurasjon, design og tilbudsgiving av komplette Prisma distribusjonstavler raskt og enkelt. Med den nye versjonen av programvaren håndteres og inkluderes enkelt alle Schneider Electric sine til enhver tid nye produktserier, eksempelvis MasterPact MTZ, Compact NSX og NSXm, PowerTag NSX, Acti9 modulære produkter, SmartLink, Acti9 måleinstrumenter IEM, jordfeil- og isolasjonsovervåking Vigirex og Vigilohm, kommunikasjonsprodukter IFE/IFM og Com’x energiserver.

Programvaren er gratis og kan lastes ned her.

I Schneider Electric mener vi at tilgang til energi og retten til digital utvikling er en grunnleggende menneskerett. Vårt mål er å få alle i stand til å gjøre mer med mindre ressurser, og med smart teknologi som effektiviserer driftsprosesser og reduserer energiforbruket sikrer vi at «Life is On» for Norge og resten av verden. Vi kombinerer innovativ teknologi, sanntidsovervåking, programvare og tjenester i integrerte løsninger for bygg, bolig, datasentre, infrastruktur og industri. Vi jobber for å utnytte mulighetene som ligger i et åpent, globalt og nyskapende samfunn som bygger på vår meningsfulle prestasjonskultur med hovedvekt på «inclusive» og «empowered».

www.se.com/no

På Twitter