​Schneider Electric-programvaren for testing og idriftsetting av digitale tavler, EcoStruxure Power Commission, gjør oppsetting, test og igangkjøring av lavspenningstavler enklere og raskere enn noensinne.

Forenkler test og idriftsetting av digitale tavler

Schneider Electric-programvaren for testing og idriftsetting av digitale tavler, EcoStruxure Power Commission, gjør oppsetting, test og igangkjøring av lavspenningstavler enklere og raskere enn noensinne. Den er nå tilgjengelig i en ny og forbedret versjon (2.16).

Den nylig lanserte versjonen av EcoStruxure Power Commission, tidligere kjent som Ecoreach muliggjør eksport av prosjektinformasjon til Schneider Electric-programvaren for energistyring i bygg, EcoStruxure Facility Expert v. 8.0, via skyløsning.

Med EcoStruxure Power Commission kan man endre kommunikasjonsinnstillinger for IFE/ FM gjennom USB/UTA. Programvaren har også fått nye firmware-utgivelser for BCM-ULP, COM'X og forbedringer på rapportene for Modbus-kommunikasjonen.

Den nye versjonen kan koble PowerTag trådløse energimålere til i COM’X. Det er blitt enklere å dele prosjekter og generere prosjektrapporter. Kommersielle referanse- og serienummer for skannede enheter synliggjøres med QR-kode i prosjektrapporten

For mer informasjon se  her

Slik installerer du EcoSuruxure Power Commission (Video)

I Schneider Electric mener vi at tilgang til energi og retten til digital utvikling er en grunnleggende menneskerett. Vårt mål er å få alle i stand til å gjøre mer med mindre ressurser, og med smart teknologi som effektiviserer driftsprosesser og reduserer energiforbruket sikrer vi at «Life is On» for Norge og resten av verden. Vi kombinerer innovativ teknologi, sanntidsovervåking, programvare og tjenester i integrerte løsninger for bygg, bolig, datasentre, infrastruktur og industri. Vi jobber for å utnytte mulighetene som ligger i et åpent, globalt og nyskapende samfunn som bygger på vår meningsfulle prestasjonskultur med hovedvekt på «inclusive» og «empowered».

www.se.com/no

På Twitter