Ny energisparende touchtermostat

Schneider Electric lanserer energisparende ukestermostat med nye funksjoner.
Spar opptil 20 % strøm uten at det går utover komforten.

Enkel å montere og bruke

Intuitive symboler gjør det enkelt for installatøren å idriftsette termostaten. Ved hjelp av ulike innstillinger for romføler, gulvføler, en kombinasjon av disse samt effektregulator, dekkes alle behov for styring. For sluttbrukeren er det enkelt å angi status på for eksempel ”frostsikring” eller ”ECO”-modus. Displaylyset kan dempes. Visningen rullerer mellom dato/klokke, modus og strømspareindikator.

Komplett serie

Exxact-serien består av et bredt utvalg brytere, stikkontakter, elektronikkprodukter, osv., som alle passer i samme rammesystem. Du kan velge mellom tre ulike farger og forskjellige materialer.

Opplysninger om bestilling

5491566Exxact uketerm m/touchd, hvit
5491567Exxact uketerm m/touchd, antrasitt
5491568Exxact uketerm m/touchd, metall