Masterpact™ MTZ effektbryter fra Schneider Electric får nye funksjoner

Øker driftssikkerheten i komplekse applikasjoner

Effektbryteren Masterpact™ MTZ fra Schneider Electric får nå flere nye avanserte vernfunksjoner for å ivareta driftssikkerhet og selektivitet i komplekse applikasjoner.

ANSI 67-retningsbestemt vern sikrer selektivitet i anlegg med flere matekilder i parallell.

ANSI 51-IDMTL-overlastvern sikrer bl.a. selektivitet mot oppstrøms sikringer for mellomspenning og beskyttelse av spesiell last.

ANSI 81-over/-underfrekvensvern beskyttelse av generatorapplikasjoner, lastfordeling og omkoblersystemer.

Mer informasjon i produktkatalogen

Mer om masterpact MTZ på se.com/no/mtz

I Schneider Electric mener vi at tilgang til energi og retten til digital utvikling er en grunnleggende menneskerett. Vårt mål er å få alle i stand til å gjøre mer med mindre ressurser, og med smart teknologi som effektiviserer driftsprosesser og reduserer energiforbruket sikrer vi at «Life is On» for Norge og resten av verden. Vi kombinerer innovativ teknologi, sanntidsovervåking, programvare og tjenester i integrerte løsninger for bygg, bolig, datasentre, infrastruktur og industri. Vi jobber for å utnytte mulighetene som ligger i et åpent, globalt og nyskapende samfunn som bygger på vår meningsfulle prestasjonskultur med hovedvekt på «inclusive» og «empowered».

www.se.com/no

På Twitter