S-One, ny konnektor for raskere installasjon

S-One, ny konnektor for raskere installasjon

I januar lanserte Schneider Electric sin nye S-One konnektor i kategori 5e og 6, i skjermet og uskjermet utførelse. S-One konnektoren har en overlegen ytelse og er raskere å installere enn flere konkurrerende produkter i markedet. Konnektoren leveres åpen, klar for konnektering. Den har en U-formet kabelinnføring, tydelig merking og kan enkelt rekonnekteres. Produktene er fullt kompatible med gjeldende standarder. De leveres i miljøvennlige forpakninger á 10, 12 og 96, der 10-pk er individuelt pakket i plast og kan bestilles enkeltvis.

For ytterligere informasjon:
Karen Rein, Product Manager, mobil: 91854811.

karen.rein@schneider-electric.com

Som global spesialist på energistyring og automatisering, er Schneider Electric en verdensledende leverandør av integrerte løsninger innen flere markedssegmenter. Schneider Electric har kontorer i mer enn 100 land, og er markedsleder innen næringsbygg og boliger, industri og maskinbygging, e-verk og infrastruktur samt datasentre og nettverk. Med fokus på sikker, pålitelig, effektiv og grønn energi, oppnådde selskapet med over 170 000 medarbeidere en omsetning på 25 milliarder euro i 2014. Schneider Electric har et aktivt engasjement for å hjelpe mennesker og organisasjoner til økt energieffektivisering: ”Make the most of your energy”. www.schneider-electric.com/no

Relatert materiale