​Schneider Electric lanserer Easy UPS SRVS: Konkurransedyktig UPS-løsning

​Schneider Electric lanserer Easy UPS SRVS: Konkurransedyktig UPS-løsning

• Et bredt inngangsspenningsområde for å beskytte mot store svingninger
  • Fleksible formfaktoralternativer tillater en rekke installasjoner
  • Utvider Schneider Electrics UPS-tilbud for å møte ulike behov

• Oslo / Norge – 18.11.20 – Schneider Electric kunngjorde i dag tilgjengeligheten av en ny serie UPS-er, designet for viktige behov for strømbeskyttelse, under de mest ustabile strømforholdene. Easy UPS 1 Ph Online er en allsidig, kostnadseffektiv UPS av høy kvalitet, utviklet for å håndtere et bredt spenningsområde og inkonsekvente strømforhold.

Easy UPS 1 Ph Online beskytter kritisk utstyr og tilkoblede belastninger mot uforutsigbare strømforstyrrelser som pigger, overspenninger og strømbrudd.

De viktigste fordelene:

• Standard og utvidet batteritid
    • Dobbeltkonverterende for kritisk last
    • Rack og tower
    • Enkel montering
    • EcoMode
    • Rask oppladning - 90 prosent kapasitet innen tre timer
    • EcoStruxure IT Advisor / EcoStruxure IT Expert
    • Intuitivt LCD / LED-grensesnitt gir UPS-status for rask diagnostisering

For mer informasjon, kontakt oss:

Tlf. +47 23 19 12 00 Kundesenter.no@schneider-electric.com www.se.com

I Schneider Electric mener vi at tilgang til energi og retten til digital utvikling er en grunnleggende menneskerett. Vårt mål er å få alle i stand til å gjøre mer med mindre ressurser, og med smart teknologi som effektiviserer driftsprosesser og reduserer energiforbruket sikrer vi at «Life is On» for Norge og resten av verden. Vi kombinerer innovativ teknologi, sanntidsovervåking, programvare og tjenester i integrerte løsninger for bygg, bolig, datasentre, infrastruktur og industri. Vi jobber for å utnytte mulighetene som ligger i et åpent, globalt og nyskapende samfunn som bygger på vår meningsfulle prestasjonskultur med hovedvekt på «inclusive» og «empowered».

www.se.com/no

På Twitter