NÅ DANNES NORDENS STØRSTE MYSTERY SHOPPING ALLIANSE

Mystery Shopping øker over hele verden og for å kunne garantere våre kunder koordinerte prosjekter, felles løsninger og topp kvalitet i Norden, har de ledende aktørene av Mystery Shopping undersøkelser i Norden dannet en strategisk allianse - The Nordic Mystery Shopping Alliance (NMSA).

SeeYou ASNorgeServiceplusFinlandShoptimizerDanmarkBetter Business World WideSverige og Island

NMSA vil gi våre nordiske og internasjonale kunder og samarbeidspartnere:

• Ett nordisk kontaktpunkt.
  • Samordnet prosjektledelse og levering.
  • Analyse og rapportering basert på en profesjonell, nordisk plattform av kompetanse.
  • Et naturlig førstevalg for kunder som ønsker måling av kundeundersøkelser i det nordiske markedet.
  • En foretrukket partner for internasjonale Mystery Shopping tilbydere.

I tillegg representerer alliansen en felles utvikling av kompetanse gjennom felles arrangementer og prosjekter som The European Quality og Service Award, Mystery Shoppingdagen og "Kundeserviceprisen - Best i Test".

"Vi opplever at våre kunder ber om en sterkere partner i de nordiske landene når det gjelder prosjektledelse og nordisk kompetanse. Nå, når de fem ledende Mystery Shopping selskaper har etablert et strategisk partnerskap, vil vi i tillegg til å fortsette lokal utvikling i hvert enkelt land, sammen fremstå som den ledende og foretrukne partner i Norden ", sier Stein Bakker, daglig leder i SeeYou AS.

"Vi er glade for å kunngjøre dette samarbeidet som vi tror vil være av stor verdi for alle nordiske og internasjonale kunder", sier Susanne Sjölund, MD Better Business World Wide.

For ytterligere informasjon, ta kontakt med:

Stein Bakker
E-post: stein.bakker@seeyou.no
Webside: www.seeyou.no

Jens Møller
E-post: jm@shoptimizer.dk
Webside: www.shoptimizer.dk

Jukka Rastas
Tlf: +358 9 3487 7600
E-post: jukka.rastas@serviceplus.fi
Webside: www.serviceplus.fi

Bjarni Asgeirson
Tlf: +354 565 9901
E-post: stein.bakker@seeyou.no
Webside: www.betterbusiness.is
Iceland

Susanne Sjölund
Tlf: +46 8 5118 5113
E-post: susanne@betterbusiness.se
Webside: www.betterbusiness.se

Fakta om Nordisk Mystery Shopping Alliance

• NMSA har et stort nettverk nordiske Mystery Shoppere, og utfører mer enn 100.000 Mystery Shopping besøk årlig.
  • Alle bedrifter innen NMSA er godt etablert i sine respektive land og aktive medlemmer av MSPA (Mystery Shopping Providers Association, www.mysteryshop.org ).
  • NMSA har en samlet årlig omsetning på mer enn NOK 60 millioner
  • NMSA har mer enn 50 erfarne medarbeidere i de nordiske landene.
  • Alle besøk i de nordiske landene blir utført av Mystery Shoppere som rapporterer direkte til hver av de fem partnerne.
  • NMSA kombinerer mer enn 50 års erfaring i å tilby profesjonelle Mystery Shopping tjenester.

De fem selskapene i NMSA ser frem til å samarbeidet med de mest erfarne og kompetente kolleger i Norden for å komplettere sin portefølje av produkter og tjenester som den ledende leverandør av Mystery Shopping.

• Tjeneste, rådgivning, service

Stein Bakker