Skincitys adventskalender var i år mer populær enn noensinne, og ble utsolgt på en time!

Årets adventskalender var en suksess - utsolgt på en time!

At Skincitys ettertraktede hudpleiekalender er populær er det ingen tvil om, men i år var trykket høyere enn noensinne og samtlige eksemplarer forsvant på kun en time. Til sammenligning var rekorden i 2019 fire timer. Allerede klokken ti var trykket på nettsiden så høyt at den i en kort periode var nede, men dette ble raskt løst slik at kundene kunne fortsette å kjøpe sine kalendere.

"Vi hadde forberedt oss nøye og estimert trafikken før kalenderslippet, men det ble et enda høyere trykk enn hva vi hadde regnet med. Takket være vår nye plattform kunne vi raskt møte trykket slik at vi kunne ta i mot ordrer fra våre kalendersugne kunder", sier Elina Dettner, CTO på Skincity.

Årets kalender skilte seg ut i mengden av hudpleiekalendere med en søt farge, et smart og gjenbrukbart toalettmappe-design og en verdi på hele 4800 kr - noe som virker å ha tiltrukket kundene og lokket til kjøp.  Skincitys CEO Stefan Fragner er mer enn fornøyd med kalenderslippet:

”Vi var forberedt på stor interesse, men dette hadde vi ikke engang kunnet forestille oss! Det er en tydelig indikasjon på at etterspørselen etter kalenderen vår bare øker, til tross for at det nå finnes flere enn noen sinne på markedet - det viser at Skincitys kalender er kalenderen med stor K."

Skincity.com/no