FOREO er først ut når Skincity lanserer kategorien "Skincare Tools"

FOREO er først ut når Skincity lanserer kategorien "Skincare Tools"

Etterspørselen etter profesjonell hudpleie har aldri vært større, og for å ta hudpleierutinen til et nytt nivå finnes det i dag smarte tilbehør som kan komplettere og maksimere resultatene ved hjelp av LED-lys, ultralyd og mikrostrøm. Skincity lanserer derfor den nye kategorien "Skincare Tools", hvor første merke ut er svenske FOREO.

Om FOREO

FOREO ble grunnlagt i 2013 med et mål om å revolusjonere skjønnhetsverdenen med skreddersydde produkter designet for å møte alle behov innen avansert hudpleie. Merket har vunnet over 200 priser i skjønnhetskategorien, og takket være deres innovative design og teknologi har de raskt markert seg verden over, og finnes i dag i 86 land.

FOREO passer alle - uansett hudtype, hudtone, alder eller kjønn. Produktene er laget av medisinsk silikon - et mykt, ikke-porøst materiale som motvirker bakterievekst, for best mulig kvalitet og hygiene. De er vanntette, har lang batteritid og alle produktene kan brukes med dine hudpleieprodukter, daglig. Du kan også synke ditt FOREO-produkt med appen "FOREO for you" for å velge mellom ulike hudpleieprogrammer.

Topp 3 i Skincitys sortiment:

LUNA 3 tar din vanlige renserutine til et nytt nivå - på bare et minutt blir porene renere og klarere ved hjelp av T-sonic-pulseringer som jobber ned i dybden og fjerner smuss, makeup og overflødig olje. Brukes sammen med en silikon- og kornfri rens, hver dag om du ønsker. Kan også brukes til å gi ansikt og decollete en herlig, oppstrammende massasje.

UFO 2 er et avansert ansiktsmaskeverktøy, utformet for å forvandle en vanlig "20 minutters sheetmask-behandling" til en profesjonell 90-sekunders quick fix! Avhengig av hvilken smart mask du velger til, får du et unikt LED-lysprogram som matcher akkurat den maskens ingredienser, for økt effekt. UFO bruker et spekter av 8 ulike LED-lys, som tilpasses for best effekt på din hud, og det har også innstillinger for varme og kulde.

BEAR er den mest effektive og kraftfulle mikrostrøm-enheten på markedet, som med fem ulike intensiteter av mikrostrøm, T-sonic-pulseringer og en unik anti-shock-funksjon gir en oppstrammende, helt smertefri behandling som motvirker aldringstegn - en skikkelig treningsøkt for ansiktsmuskulaturen. Bruk valgfritt vannbasert serum med din BEAR.

Et stort utvalg av FOREOs sortiment er nå tilgjengelig på Skincity.com/no!

Skincity.com/no

Relatert materiale