Obagi Medical på Skincity.no - klinisk bevist hudpleie

Obagi Medical på Skincity.no - klinisk bevist hudpleie

Med mer enn 30 års forskning og produktutvikling i bagasjen har Obagi Medical tatt posisjonen som et ledende navn innen profesjonell hudpleie. Filosofien er at hudpleie skal være mer enn å bare forebygge og korrigere - det skal transformere huden for langvarige resultater. Med vitenskap som en gjennomgående ryggrad og med kliniske studier som det ultimate beviset på resultatene, leder Obagi Medical oss inn i fremtiden med hudhelsen i fokus.

Styrken ligger i hudpleiesystemene

Obagi Medical er bygget rundt ulike hudpleiesystemer hvor alle produkter er designet for å gi optimale resultater når de kombineres med hverandre, systematisert ut fra hvilke hudtilstander man ønsker å behandle. Man kan nesten se på det som den samlede styrken hos et team - ved å velge et hudpleiesystem som er nøye testet og utprøvd kan man oppnå maksimale resultater, og være trygg på at de ulike produktene ikke krasjer eller reagerer med hverandre.

Obagi Nu-Derm® Fx System: En bestselgende serie med nøkkelingrediensen arbutin, som har opplysende effekt på vanskelige pigmenteringer. Produktene stimulerer også kollagen- og elastinproduksjonen, noe som reduserer fine linjer og bidrar til et mer ungdommelig utseende.

Obagi-C® Fx System: Med C-vitamin (L-askorbinsyre) i fokus jobber denne serien både forebyggende og korrigerende på fine linjer, mangel på spenst og pigmenteringer, samtidig som den jevner ut hudteksturen.

Obagi 360® System: Tre enkle steg for en sunnere hud. Perfekt for de som ikke er erfaren med avansert hudpleie, eller som bare ønsker en enkel rutine.

Målrettede superhelter

I tillegg til de ulike hudpleiesystemene, tilbyr merket også målrettede produkter som man kan legge til i rutinen. Prøv for eksempel den bestselgende miniserien ELASTIderm som jobber intensivt på hudens elastisitet med mineraler (kobber og sink) og Obagis unike malonsyre (malonic acid).

Serien Professional-C består av opplysende, utjevnende og antioksidantrike produkter med høy konsentrasjon av L-askorbinsyre, for full effekt på hudtone og tekstur. Her finner du serum med C-vitamin i tre ulike styrker (10, 15 og 20%)  og innovative Professional-C Microdermabrasion Polish Mask - en hybrid mellom en kornpeeling og en ansiktsmaske med 30% C-vitamin (glød-advarsel!).

En herlig produktnyhet er Daily Hydro Drops - et unikt to-faset produkt hvor små bobler er fylt med hibiskus- og abyssinolje i en vannfase rik på niacinmide. Når du påfører serumet smelter fukten og oljen sammen og gir magisk pleie og glød til huden.

Ekte historier - ekte resultater

Et bilde sier jo som kjent mer enn tusen ord, og når det kommer til resultater sier før- og etterbilder fra fornøyde kunder sitt. På bildet nedenfor kan du se tydelig reduserte kråketær rundt øyet etter 8 ukers bruk av Elastiderm Eye Cream, morgen og kveld. Flere før- og etterbilder for Elastiderm kan du se her

Kontakt oss gjerne for mer informasjon om merket. Obagi Medical ble lansert på Skincity.no i juli.

Skincity.no