Skincitys attraktive adventskalender er tilbake – i år i en luksuriøs boks illustrert av kunstneren Veronica Ballart Lilja unikt for Skincity

The Skincare Calendar 2021 - et samarbeid mellom Skincity og kunstneren bak illustrasjoner i Vogue, Harpers Bazaar og ELLE

Sommeren er over, men det betyr at vi allerede er nærmere dagen vi alle går og venter på: slippet av Skincitys populære adventskalender! Også i år vil vi spre glitter i desembermørket med herlige hudpleiende overraskelser fra Skincitys eksklusive sortiment, og vi er helt sikre på at årets kalender ikke blir noen skuffelse. Nå har vi gjort noe ekstra spesielt med kalenderens ytre, slik at den som er rask (fjorårets kalender ble utsolgt på en time!) i år kan klikke hjem et ekte kunstverk - en dekorativ boks med illustrasjoner av den New York-baserte kunstneren Veronica Ballart Lilja. Når julaften kommer og alle luker er åpne, kan man ta vare på den eksklusive og dekorative boksen, som i tillegg til å pryde hjemmet, fungerer som oppbevaring for elskede eiendeler.

Historien bak kalenderen
"Dette året ville vi gjøre vår elskede kalender til et unikt og vakkert kunstverk som kan spre glede, ikke bare frem til julaften, men i lang tid fremover. Vi fikk æren av å samarbeide med Veronica Ballart Lilja og vi elsker hennes feminine stil som vi føler er helt perfekt for vår kalender. Veronica jobbet ut ifra et tema med jorden og naturen i fokus; fargene er naturlige, mettede og i jordtoner, med både vakre, lyse kontraster og skygger - akkurat som naturen selv. Resultatet ble bedre enn vi noensinne våget å håpe på - et ekte kunstverk.", sier Madeleine Altricher, Concept Manager på Skincity.

Den robuste, men fortsatt stilrene boksen av papp er designet for å vare evig. Bruk den som oppbevaring for smykker, makeup eller andre fine ting og sørg for at den får plassen den fortjener i hjemmet - slik at man kan beundre det naturinspirerte motivet hver dag.

Kalenderen åpnes fra begge sider og inneholder 24 luker - alle med luksuriøse produkter i travel size fra Skincitys eksklusive sortiment. Vi vil ikke avsløre for mye, men i skuffene gjemmer det seg produkter fra blant annet Dr. Barbara Sturm, Skinceuticals, Exuviance, Oskia,  Hourglass, Paula's Choice og Kiehl's og selvsagt også Skincitys egne merkevarer MAKETHEMAKE og SKINCITY skincare.

Den totale verdien på kalenderen er hele 5686 kr, og den blir din for 1699 kr. Men vær rask - kalenderen slippes på Skincity.com kl. 10.00 6.Oktober og det er førstemann til mølla som gjelder.

Om kunstneren
Veronica Ballart Lilja er en svensk illustratør som etter å ha studert grafisk design i Barcelona, tilbrakte mange år i Spania før hun bosatte seg i New York, hvor hun bor og jobber i dag. De siste femten årene har hun jobbet heltid som illustratør og er flittig brukt av kunder som Vogue, ELLE, H&M og Harpers Bazaar, for å nevne noen. Veronica jobber gjerne med vannfarger og blander ulike teknikker, og hennes stil har blitt beskrevet som "feminin, fargerik og sensitiv". Hun er også forfatter av boken "If you are bored with watercolors, read this book" som har blitt oversatt til flere språk og publisert verden over.

"Som inspirasjon for illustrasjonene brukte jeg først og fremst naturen selv og dens vakre former og farger. Samtidig ville jeg skape noe som oppleves rolig, mykt og skjørt, som relaterer til skjønnhet og velbehag - alt innrammet i et design som passer i våre hjem.", er Veronica Ballart Liljas egne ord om samarbeidet.

Skincity.com/no

Relatert materiale