Foto: NTB Scanpix

Skiskytter-Norge i sorg etter Halvard Hanevolds bortgang

President Arne Horten i Norges Skiskytterforbund:

- Det er med stor sorg vi har mottatt budskapet om Halvards bortgang. Han vil bli dypt savnet. Halvard var et varmt og humørfylt menneske, som brydde seg om sine lagkamerater og konkurrenter. Våre tanker går til Halvards familie og hans nærmeste.

- Halvard er historisk i norsk skiskyting og imponerte skiskytterverden med sine fantastiske prestasjoner gjennom en lang karriere. Han var lagets tillitsmann, en miljøskaper og en fantastisk ambassadør for sporten. Halvard har vært helt sentral i utviklingen av norsk og internasjonal skiskyting, og en inspirasjonskilde for unge talenter.