En reise fra vinterlek til innovasjon

En reise fra vinterlek til innovasjon

Nå trenger du ikke lenger vente på den "riktige" snøen for å begynne å skape - Elin og Magnus Holmgrens snøskulptursekk forvandler den mest flyktige puddersnøen til en formbar masse og åpner for snøskulpturer på et helt nytt nivå.

Ideen til snøskulptursekk

En klar og gnistrende vinterdag begynner historien om Elin og Magnus Holmgrens fascinerende innovasjonsreise. Det var denne dagen at den nyknådede snømannen deres vakte nabolagets beundring og inspirerte paret til å utforske snøens muligheter. Parets enkle og lekne vinterlek ble utgangspunktet for det som senere skulle bli snøskulptursekken.

Paret begynte å eksperimentere med ulike typer snø og innså at selv den letteste puddersnøen kan brukes til å lage snøskulpturer, forutsatt at den pakkes riktig.

Fra idé til virkelighet

Med en presenning og en symaskin tok Elin og Magnus de første skrittene mot å realisere ideen sin. De laget prototyper og reiste til Björklidens endeløse snølandskap. Her kunne de finjustere produktet, eksperimentere med materialer og design og forvandle visjonen til et fungerende produkt.

Til tross for at de ikke hadde noen tidligere gründererfaring, klarte Elin og Magnus å forvandle ideen sin til et vellykket produkt. Snøskulptursekken er ikke bare en morsom aktivitet for barnefamilier, men en mulighet for mennesker i alle aldre til å uttrykke sin kreativitet. Elin og Magnus' suksesshistorie viser hvor viktig det er å være dedikert for å realisere en idé. Elins råd til andre innovatører:

• Våg å diskutere ideen din med andre.
  • Husk at det er du som forstår produktet ditt best, så vær oppmerksom på detaljene.
  • Ikke nøl med å be om hjelp, og tro på deg selv og dine evner.

Les mer om snøskulptursekken her >>

Smarte saker du har savnet

SmartaSaker selger smarte, funksjonelle, finurlige og innovative dingser. Her finner du smarte problemløsere og morsomme gaver til deg selv og dine kjære. En stor del av sortimentet vårt er svenske innovasjoner, så du kommer garantert til å oppdage mange nye, unike og ekstra smarte saker.

SmartaSaker.no
Sankt Eriksplan 11