Julegaveideer 2023 - Norske julegaveideer

Julegaveideer 2023 - Norske julegaveideer

Julen er tiden da vi tenner lys i mørket, varmer hverandre med fellesskap og feirer tradisjoner som fanger hjertet. Hver eneste nøye utvalgte gave er en påminnelse om at det beste med julen er det nære, personlige og bærekraftige. Derfor setter vi i år fokus på norske produkter. Nedenfor har vi samlet unike produkter som ikke bare forenkler hverdagen, men som også viser norsk innovasjon.

Barnevognsvugger
Praktisk barnevognsvugger som gjør hverdagen enklere med sine fem justerbare hastigheter, designet for å vugge barnet ditt i vognen. Enkelt å montere på barnevognens håndtak, har denne vuggeren også en smart sensorfunksjon som automatisk aktiverer vuggingen hvis barnet begynner å gråte eller bevege seg etter at det har sovnet.

Les mer om Barnevognsvugger her >>

Isskrape
No Ice, Baby™ PRO er en effektiv isskrape for bilen med unik konisk design. Denne allsidige skrapen arbeider effektivt i alle retninger og er tilpasset for bruk både på utsiden og innsiden av bilen, takket være dens evne til å fungere på både konvekse og konkave flater. Skrapen inneholder også en flat sideskrape for sidespeilene, en spesialtilpasset skrape for vindusviskere, og en ishakke for å bryte løs hard, fastsittende is. Den ergonomisk utformede skrapen er også enkel å holde, med et godt grep som passer for både høyre- og venstrehendte brukere.

Les mer om Isskrapen her >>

Kjøttdeighakker HackitHackit er et kjøkkenverktøy designet for å effektivt knuse, dele og hakke kjøttdeig under steking. Ett kjøkkenredskapet som er svært brukervennlig og fungerer utmerket i forskjellige typer stekepanner, gryter og boller.

Les mer om Kjøttdeighakker Hackit her >>

GPS-tracker til sykkel, BikeFinder
BikeFinder er en innovativ GPS-tracker designet for å passe både tradisjonelle sykler og el-sykler.Denne avanserte tracker-enheten benytter en kombinasjon av GPS, GSM og Bluetooth for å sikre nøyaktig sporing av din sykkel. BikeFinder installeres enkelt på sykkelstyret, og den særegne låsen er nærmest umulig å fjerne uten de spesielle verktøyene som følger med og som byttes ut regelmessig.

Les mer om BikeFinder her >>

Barnetallerken med høy kant
Barntallerkenene fra Naomi er stabile silikontallerkener designet med en høy kant for å forenkle selvstendig spising for barn. Den skålformede designen med innbøyde kanter bistår barnet i å enklere få maten opp på skjeen, samtidig som det styrker barnets følelse av å mestre selv.

Naomis barntallerken gjør det lettere for barn å utvikle selvstendige spiseferdigheter. Den reduserer også utfordringer ved måltidene, hvor barn ønsker å spise selv, men strever med å få maten opp på skjeen eller gaflene.

Les mer om Barnetallerken fra Naomi her >>

Skibag til bilen CarCareBag
Vanntett skibag från CarCareBag som rommer 2-4 par ski. Skibagens gjennomtenkte design gjør at den enkelt plasseres i bilens bagasjerom. Den kan føres inn gjennom bilens skiluke eller midtsetet, opp til armlenet mellom forsetene. Festemekanismen i bagasjerommet sikrer enkel inn- og utlasting av ski, samt at skiene holder seg stabilt under kjøringen.

Les mer om Skibag til bilen CarCareBag her >>

Julegaver til bedrifter - gavekort

Hos SmartaSaker finner du et bredt utvalg av smarte og svenskproduserte julegaver. Et gavekort hos oss er derfor et trygt kort for å gi en personlig gave, som gir mottakeren frihet til å velge noe de virkelig ønsker seg.

Les mer om gavekortene våre her >>

Lykke til i julegavejakten!