Last Swab er testet for å kunne brukes 1000 ganger.

LastSwab gjenbrukbare bomullspinner!

Miljøsmarte LastSwab er en gjenbrukbar q-tips som erstatter tusenvis av vanlige q-tips for engangsbruk. Q-tipen er produsert for å forminske bruken av engangsartikler og er testet for å kunne brukes 1000 ganger.

Q-tipen finnes i to modeller Basic og Beauty. Basic som er egnet for å rengjøre ører og ansikt og Beauty som er tilpasset for å ta bort sminke. Begge Q-tipene leveres i et fint og lite etui som er praktisk for å holde Q-tipen ren eller når du vil ha med Q-tipen i vesken.

Etuiet er produsert av maisbasert og biologisk nedbrytbar PLA-plast. Q-tipens hode er produsert av myk TPE-plast og pinnen er produsert av nylon. LastSwab kildesorteres som brennbart avfall og blir til ny energi ved forbrenning.

Det danske selskapet bak LastSwab har engasjert seg i miljøsmarte alternativ til engangsartikler. LastSwab startet som et crowdfunding-prosjekt på Kickstarter og Indiegogo der de raskt samlet sammen over 30.000 personer som finansierte idéen deres. Etter lanseringen har danske LastSwab på kort tid blitt en suksess.

Last Swab Basic

LastSwab Basic har store myke hoder med en unik struktur som er perfekt for rengjøring. Bomullspinnen rengjøres enkelt med varmt vann og såpe mellom bruk.

Les mer om LastSwab Basic gjennbrukbare bomullspinne:

Last Swab Beauty

LastSwab Beauty har et smalt hode som er perfekt for presisjonsfjerning av sminke, samt et tykkere hode som kan brukes for større overflater.

Les mer om LastSwab Beauty gjenbrukbare bomullspinne:

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px 'Helvetica Neue'}

SmartaSaker selger smarte, funksjonelle, finurlige, praktiske og innovative dingser. Her finner du smarte problemløsere og morsomme gaver til deg selv og dine kjære. Ting som forenkler og setter farge på hverdagen! En stor del av sortimentet vårt er svenske innovasjoner, så du kommer garantert til å oppdage mange nye, unike og ekstra smarte saker.