Miljøsmart alternativ til engangsplastposer.

Reduser plastforbruket med Stasher – Oppbevaringspose i silikon!

Denne miljøsmarte oppbevaringsposen laget av silikon gjør det enkelt og praktisk å oppbevare mat og andre ting. Silikonposen er et bærekraftig alternativ til vanlige plastposer, og den er konstruert for å kunne brukes tusenvis av ganger. Silikonposen har et bredt bruksområde og fungerer utmerket som for eksempel oppbevaringspose, kokepose, marineringspose, frysepose, sminkebag, matboks og vanntett beskyttelse for elektronikk.

Oppbevaringsposen kommer fra det amerikanske selskapet Stasher, som lager bærekraftige og gjenbrukbare poser i 100 % silikon av høy kvalitet. Posen er enkel å åpne og lukke, og har en patentert lufttett forsegling. Posen er superpraktisk for oppbevaring i tørrvareskapet, kjøleskapet eller fryseren. Oppbevaringsposen kan også varmes i ovn eller mikrobølgeovn og tåler temperaturer opptil 200 °C.

Stasher fungerer også utmerket som kokepose. Legg råvarene i silikonposen og lukk den, men la det være en liten åpning. Senk deretter posen langsomt ned i vannet. Trykket fra vannet presser overflødig luft ut av posen og skaper en vakuumtett kokepose. Når du har senket posen nesten helt ned, lukker du den helt for å unngå at luft kommer inn. Ved å koke i kokepose bevares all smak og næring i råvarene.

Oppbevaringsposen fungerer også utmerket til å organisere ting i huset eller på reisen. Det er enkelt å se hva du har lagt i posen, noe som gjør den praktisk som toalettveske eller sminkeveske. Oppbevaringsposen kan også brukes som vanntett pose for dusjartikler og medisiner, eller som beskyttende pose for elektroniske ting. Posen er også godkjent for oppbevaring av forskjellige væsker i håndbagasjen.

Selskapet Stasher er engasjert i arbeidet med å eliminere engangsplast, og gir 1 % av sin totale omsetning til miljøorganisasjonen 1% For The Planet.

Les mer om Oppbevaringspose i silikon på SmartaSaker:

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px 'Helvetica Neue'}

SmartaSaker selger smarte, funksjonelle, finurlige, praktiske og innovative dingser. Her finner du smarte problemløsere og morsomme gaver til deg selv og dine kjære. Ting som forenkler og setter farge på hverdagen! En stor del av sortimentet vårt er svenske innovasjoner, så du kommer garantert til å oppdage mange nye, unike og ekstra smarte saker.