Simpl gjengen vokser. Fra v.: Produsent Kim Køste, Talentsjef Karoline Smådal, Kommersiell rådgiver Kristin Naomi Sandstrand, Konseptutvikler Morten Brørby Sandvik og Kampanjekoordinator Aurora Jørgensen.

Morten Brørby Sandvik til Simpl

Simpl styrker laget og ansetter Morten Brørby Sandvik (32) fra Gjøvik i full stilling som konseptutvikler for talentsatsingen.

Morten har en bachelor i tekst- og skribent fra Westerdals og også en bachelor i film- og fjernsynsvitenskap fra Høgskolen Innlandet. Han har jobbet frilans de siste par årene som ideutvikler, manusforfatter og programleder i samarbeid med kunder som T-We, Takt og NRK.

- Jeg gleder meg stort til å være en del av Simpl-teamet. Vi skal utvikle og gjennomføre spennende og verdifulle ideer for både talenter og kunder. For min del er fast lønn er også noe å glede seg til, humrer han.

- Det er spennende tider. Vi vokser og har det gøy. Vi lar oss inspirere av talentene våre, og de av oss. Morten får mye å gjøre fremover slik dette utvikler seg, sier talentsjef Karoline Smådal i Simpl.

Simpl representerer flere av Norges nyeste og mest spennende profiler, blant andre Øyunn Krogh, Egil Skurdal og Frida Marie Grande, også kjent som Frida Tegner. Fellesnevnere for innholdet fra Simpl er at det er underholdende, kvalitetssterkt og brandsafe på alle plattformer – inkludert podcast og scene.

Simpl er en av de to avdelingene i Snakk Kommunikasjon, byrået som i det siste har markert seg blant annet med TOXIC, Europas første dramaserie på TikTok. Simpl fokuserer på kunder som ønsker å treffe målgruppen over 18 år. Den andre avdelingen, Ramp, hjelper organisasjoner og bedrifter som ønsker å kommunisere mot barn og familier.

Snakk Kommunikasjon er spesialister på de unge målgruppene. Vi utvikler og produserer innhold som engasjerer og skaper effekt. Vi er organisert i to enheter:

Simpl tilbyr kampanjer for merkevarer, samarbeid med kjente profiler, kreativ utvikling og innholdsproduksjon. Les mer. Ramp tilbyr samarbeid om utvikling av verdibasert innhold og digitale læremidler. Les mer.

Snakk Kommunikasjon (tidligere Nordic Screens) jobber med merkevarer, medie- og PR-byråer, organisasjoner og myndigheter som ønsker å kommunisere ungt og effektivt. Gode ideer, sterke historier, verdibasert innhold - dette kjennetegner leveransene fra Snakk.

Karoline Smådal

Talentsjef Simpl 482 57 782