Ordfører Marianne Borgen på sin siste dag på jobb i Oslo overrakte Miljøfyrtårn plaketten til Snakk Kommunikasjon. Fra Snakk: Produksjonssjef Vanda Aars og seniorrådgiver Ivar Steen-Johnsen.  Foto:  Jan Kühr
Ordfører Marianne Borgen på sin siste dag på jobb i Oslo overrakte Miljøfyrtårn plaketten til Snakk Kommunikasjon. Fra Snakk: Produksjonssjef Vanda Aars og seniorrådgiver Ivar Steen-Johnsen. Foto: Jan Kühr

Snakk blir Miljøfyrtårn sertifisert

Snakk Kommunikasjon AS er blitt Miljøfyrtårnsertifisert! Snakk ønsker å være en pådriver for positiv endring ved å tilby tjenester som er i tråd med bærekraftige verdier.

Plaketten ble overrakt av ordfører Marianne Borgen i bystyresalen i Oslo rådhus på hennes siste dag på jobb. Miljøfyrtårn ansvarlig Ivar Steen-Johnsen og produksjonssjef Vanda Aars tok imot det fysiske beviset. Miljøfyrtårn er et norsk sertifiseringsprogram for at et godt system for miljøledelse er tatt i bruk i selskapet.

Snakk er kjent for en rekke prosjekter som retter seg mot unge målgrupper og der gode verdier står sentralt. Et eksempel er "Det begynner med deg".

Det er et undervisningsopplegg for mellomtrinnet i barneskolen om bærekraftsmålene. Barna lærer om bærekraft gjennom konkrete eksempler hentet fra prosjekter som norske ideelle organisasjoner står bak. Link. Prosjektet er et samarbeid med Fundraising Norge med finansiering fra Sparebankstiftelsen DNB.

Forfatteren genererte teksten delvis med AI og har revidert og redigert innholdet.

Snakk Kommunikasjon AS (tidligere Nordic Screen) tilbyr rådgivning, markedsføring, utvikling og produksjon video, podcaster, undervisningsmateriell, eventer og mye mer. Vi hjelper med å skape engasjement og effekt. Les mer.

Vi er et bredt byrå med inhouse videoproduksjon og egne satsinger på influencer marketing og satsing på barn og ungdom. Våre byråavdelinger Simpl tilbyr kampanjer for merkevarer, samarbeid med kjente profiler, kreativ utvikling og innholdsproduksjon. Les mer. Ramp tilbyr samarbeid om utvikling av verdibasert innhold og digitale læremidler. Les mer.

Snakk Kommunikasjon (tidligere Nordic Screens) jobber med merkevarer, medie- og PR-byråer, organisasjoner og myndigheter som ønsker å kommunisere ungt og effektivt. Gode ideer, sterke historier, verdibasert innhold - dette kjennetegner leveransene fra Snakk.

Ivar Steen-Johnsen

Seniorrådgiver, Miljøfyrtårnansvarlig 41903599