Morgan Sulele og Willam Gamborg slipper "Oppmerksomhet"!

Morgan Sulele og Willam Gamborg slipper "Oppmerksomhet"!

På fredag slipper Morgan Sulele den Anders Nilsen-produserte perlen «Oppmerksomhet», og har fått med seg stjerneskuddet William Gamborg!

«Jeg har alltid hatt lyst til å sample melodien fra gode gamle Samba De Janeiro, også fikk jeg idéen om tekst ganske fort når jeg begynte å drodle på melodien.» - forteller Morgan Sulele.

Låten handler om å møte en helt spesiell jente på klubben som fortjener all oppmerksomheten hun får, og er en sexy og catchy poplåt. Med en deilig og nostalgisk vibe bringer Morgan Sulele, William Gamborg og Anders Nilsen et lite stykke Rio De Janeiro inn i høstmørket.

Jeg håper at folk kommer til å høre på låta på klubben, når de cruiser rundt i bilen med venner eller når de bare trenger en boost på bussen:) – sier William Gamborg

Stjerneskuddet William Gamborg sto igjen som en soleklar publikumsfavoritt etter årets showcase festival by:Larm i Oslo, og har siden debuten «Sørenga» fått stor oppmerksomhet fra en samlet norsk musikkbransje.

Denne er jo skrevet til alle jenter der ute, og jeg tror denne kan gå under kategorien sexy. Jeg ser hvert fall for meg at denne her kan gå varmt i klubben fremover og at gutta skal kose seg maks! – Morgan Sulele

«Oppmerksomhet» er ute fredag 11.november.