Céline Dion spiller seg selv i sin første hovedrolle i en spillefilm.

Norgesaktuelle Celine Dion i sin første filmrolle

Fredag 12. mai slippes lydsporet til filmen Love Again, med fem helt nye låter fra Celine Dion. Soundtracket har totalt 14 sanger, inkludert tittelsporet «Love Again», skrevet av Dan Wilson og den ARISTA-signerte artisten ROSIE. I tillegg er seks av Celines tidligere hits også å finne på albumet.

Se lyricvideo til «Love Again» her.

"I had a lot of fun doing this movie. And to have the privilege of appearing with the beautiful and talented actors Priyanka Chopra Jonas and Sam Heughan in my very first feature film is a gift that I will cherish forever. I think it's a wonderful feel-good story, and I hope that people will like it, and like the new songs too.” – Celine Dion

Filmen fletter inn elleve av Celine Dions låter i historien og karakterene, spilt av Priyanka Chopra Jonas, Sam Heughan og Celine Dion – i sin første filmrolle! Sam Heughan har fortalt til People Magazine at «det er Celines musikk som fører min og Priyankas karakterer sammen» og Priyanka deler at «Love Again er vår hyllest til Celine».

Love Again, som har premiere på norske kinoer 12. mai, er skrevet og regissert av Jim Strouse.

Se trailer her.

I høst kommer endelig Celine Dion til Norge, hvor hun holder to utsolgte konserter på Telenor Arena 27. og 28. september. Mer informasjon her.

LOVE AGAIN trackliste:

1. Love Again
  2. I’ll Be
  3. Waiting On You
  4. Love Of My Life
  5. The Gift
  6. It’s All Coming Back To Me Now
  7. Orpheus & Eurydice (Score from Love Again)
  8. All By Myself
  9. Where Does My Heart Beat Now
  10. Celine Wisdom (Score from Love Again)
  11. A New Day Has Come
  12. Courage
  13. That’s The Way It Is
  14. Love Takes Courage (Score from Love Again)

Om Celine Dion:

Med mer enn 250 millioner solgte album verden over, er Celine Dion en av de mest anerkjente, respekterte og fremgangsrike artistene i nyere tid. Hun har hatt massiv, global suksess med hitlåter som «The Power of Love», «It's All Coming Back To Me Now», «Because You Loved Me» og «My Heart Will Go On». Celine har vunnet fem Grammy-priser, to Oscar-statuetter, syv amerikanske musikkpriser, 20 JUNO-priser og imponerende 43 Félix-priser. Den fortsatt svært ettertraktede artisten mottok Diamond-prisen under World Music Awards i 2004. I 2016 ble Celine tildelt den gjeve Icon Award-prisen av Billboard Music Awards og i 2019 ble hun utnevnt til L’Oréal Paris’ globale talsperson.

Øystein Apeland

Pressekontakt PR manager, intl rep +47 452 52 102