Lydkvalitet som på kino: Nå kommer Sonys nye audiovisuelle utvalg for hjemmet

Få kinofølelsen i stua med Sonys nye lydplanker HT-X8500 og HT-S350 og blu-ray-spilleren UBP-X800M2 4K Ultra HD.

Lyd i hele stua: HT-X8500

Med lydplanken HT-X8500 får du kinokvalitet på lyden i stua. Lydplanken har støtte for både Dolby Atmos® og DTS:X®, og gir deg full surround-lyd og gjør deg til sentrum av lydopplevelsen. Takket være Sonys unike Digital Signal Processing-teknologi kan du oppleve full surround-lyd uten ekstra høyttalere. Med Bluetooth-tilkobling og flere ulike lydmoduser kan du enkelt få en stilren høyttaler, samtidig som du får en unik lydopplevelse.

Power boost: HT-S350

Med 320W lyd leverer lydplanken HT-S350 en imponerende surround og en dyp bass med sin trådløse subwoofer. Med Sonys teknologi får du en bredere og mer nøyaktig lydopplevelse enn hva du har opplevd tidligere.

Perfekt bildekvalitet med UBP-X800M2

Opplev en slående bildekvalitet med Sonys nye UBP-X800M2, spilleren som støtter både 4K Ultra-HD Blu-ray playback og HDR-formater, inkludert HDR10, Dolby Vision og Hybrid Log Gamma. Med X800M2 har du også muligheten til 4K-oppskalering, som gjør at du også kan se innhold som ikke er 4K i høyoppløst kvalitet.

For å kunne levere god lyd støtter også spilleren de siste og de beste lydformatene. Med mulighet for tilkobling til både Netflix, Youtube og andre streamingtjenester kan du se dine favoritter på TV-en med høyoppløst lyd og bilde.

Tilgjengelighet

HT-X8500 vil være tilgjengelig fra slutten av mars 2019

HT-S350 vil være tilgjengelig fra begynnelsen av mai 2019

UBP-X800M2 vil være tilgjengelig fra mai 2019

Flere nyheter fra CES i Sonys pressesenter.

• ces2019
  • lyd

Sony er en ledende produsent av lyd-, video-, foto-, spill-, kommunikasjons- og informasjonsteknologiske produkter for forbruker- og proffmarkedet. Med sine virksomheter innen musikk, bilder, dataunderholdning og online, er Sony unikt posisjonert til å være det ledende elektronikk- og underholdningsselskapet i verden. Sony registrerte en årlig omsetning på ca. 77 milliarder dollar for regnskapsåret som endte 31. mars 2018. For mer informasjon om Sony, vennligst besøk www.sony.net