Sony lanserer nye α6300 kamera med verdens raskeste autofokus

Sony lanserte i dag et nytt tillegg til sin prisvinnende line-up av speilløse kameraer, det nye α6300. Kameraet kan skilte med et uovertruffent 4D FOCUS ™ system som kan låse fokus på et motivpå så lite som 0,05 sekunder. I tillegg har α6300 utrolige 425 fasedeteksjon AF-punkter som er tett plassert over hele bildeområdet - verdens høyeste antall AF-punkter på et utbyttbart objektiv. A6300 kan ta opptil 11 bilder per sekund med kontinuerlig autofokus og eksponering sporing.

Last ned pressemeldingen for mer informasjon.

• Kino, film, foto

• foto

Sony er en verdensledende produsent innenfor lyd, video, spill, kommunikasjons- og informasjonsteknologiske produkter for både forbrukere og profesjonelle. Med sin musikk-, bilde-, dataunderholdning- og online-virksomhet, er Sony unikt posisjonert til å være det ledende elektronikk- og underholdningsselskapet i verden. Sony registrerte en årlig omsetning på ca. 68 milliarder dollar for regnskapsåret som endte 31. mars 2015. For mer informasjon om Sony, vennligst besøk www.sony.net