Bjørnar Mickelson ny informasjonssjef i SpareBank 1 Østlandet

Nyhet   •   feb 18, 2019 12:08 CET

Bjørnar Mickelson, 35 år fra Oslo, er tilsatt som informasjonssjef i SpareBank 1 Østlandet. Han tiltrer stillingen senest 1. juni.

Mickelson har en bachelorgrad i PR- og Kommunikasjonsledelse fra Handelshøyskolen BI, og har i tillegg økonomifag fra Høgskolen i Innlandet. Han har bred kommunikasjonserfaring, blant annet som tidligere kommunikasjonssjef og leder for kundekontakt i ICA Norge. I dag jobber han som kommunikasjons- og HR-direktør i BoligPartner.

- Vi er glad for at Bjørnar har takket ja til stillingen og har valgt å jobbe hos oss. Hans erfaring, kompetanse og personlige egenskaper vil bidra til å forsterke vår posisjon som en offensiv bankaktør på Østlandet, sier Siv Stenseth, konserndirektør kommunikasjon i SpareBank 1 Østlandet.

Bjørnar Mickelson er bosatt i Ottestad utenfor Hamar sammen med kone og to barn.

- Jeg ser veldig frem til å begynne i jobben som informasjonssjef i SpareBank 1 Østlandet. Selskapet er en meget attraktiv arbeidsplass, og dette er en av de mest spennende kommunikasjonsjobbene på Østlandet, sier han.

Bjørnar tiltrer som informasjonssjef i SpareBank 1 Østlandet senest 1. juni 2019.