Specsavers lanserer ny, innovativ brilledesign fra G-Star RAW

Specsavers lanserer ny, innovativ brilledesign fra G-Star RAW

«Just the Product»

Den nye innfatningskolleksjonen fra G-Star RAW passer til både kvinner og menn, og gjenspeiler merkets filosofi: «Just the Product».

Den velkjente pilotbrillen, med sine ikoniske rette stenger, har fått en innovativ stil som gjør den enda bedre.Merkets lidenskap for godt håndverk og en industriell tilnærming er også tydelig til stede gjennom fremtredende konstruksjonsdetaljer. Blant disse er synlige skruer, en iøynefallende metallinnsatt G-Star 1-logo, og industristemplet stilkode på utsiden av stangen.

Eksepsjonell design og ikoniske farger

Innfatningene kjennetegnes av merkets klær og preges av de ikoniske G-Star-fargene, blant annet skogsgrønn, marineblå og mørk rødbrun, alle med klare henvisninger til militærstilen. Disse basisfargene kombineres med for eksempel hvite eller oransje endestykker og nøkkelhullsbro. Kolleksjonen inneholder en rekke store, runde og skrådde fasonger i acetat.

- Med denne flotte kolleksjonen styrker Specsavers utvalget av designerserier, til svært gode priser og med enestående håndverk, ytterligere ett hakk. Vi er stolte over å lansere denne nye kolleksjonen, og oppfordrer brillebrukere til å virkelig tiltrekke seg oppmerksomhet med disse lekre innfatningene, sier Stine Westlund, innfatningsekspert i Specsavers.

Innfatningene er i butikk til 1795,-

Om Specsavers Optikk
Specsavers Optikk ble stiftet i 1984 av optikerne Doug og Mary Perkins og er verdens største privateide optikergruppe. Kjeden teller i dag mer enn 1650 butikker i 10 land. Specsavers etablerte seg i Norge i 2005, har siden da åpnet 75 butikker over hele landet og selger i dag flest briller i Norge.

Om G-Star RAW
G-Star RAW ble startet i 1989, og holder den dag i dag fast ved filosofien «Just the Product».Et dypt og ekte engasjement for kvalitet og fremgang har ført merket til topps innen jeansindustrien, og ved hjelp av sine banebrytende produkter er det raskt på vei mot å bli et globalt merke.Selskapet utviklet produksjonsmåten for «3D-jeans» i 1996 med G-Star Elwood-modellen, og selger i dag et bredt utvalg klær, tilbehør, skotøy og brilleinnfatninger i tillegg til hovedproduktet, som fremdeles er jeans. g-star.com

Philip Reiler

Pressekontakt PR Manager +47 948 06 380
Stine Westlund

Pressekontakt Innfatningsekspert
Arne Aasrud

Pressekontakt Head of Product
Trine Johnsen

Pressekontakt Fagansvarlig og optiker

Specsavers Norway

Specsavers er en optikerkjede med 85 butikker i Norge. Vi tilbyr rimelige kvalitetsbriller, kontaktlinser og synsundersøkelser utført av autoriserte optikere.

Specsavers tilbyr briller i mer enn 1000 forskjellige fasonger og farger. Brillene skal ikke bare gjøre at du ser bra, men også at du ser bra ut! Det er derfor viktig at du blir 100 % fornøyd med valget. Vi har kunnskapen, erfaringen og ekspertisen. Har du et problem, kom innom, så ordner vi det!

www.specsavers.no