BMW Oslo Maraton

Fire år med hovedsponsor Craft

Craft er ny hovedsponsor for BMW Oslo Maraton. Avtalen er signert for 4 år, opplyses det i en pressemelding.

- Oslo Maraton er et fantastisk arrangement som passer godt inn i vår målsetning og strategi om å inspirere flere mennesker til å løpe og investere i egen helse. Dette er en felles målsetning og oppfatning vi deler med Oslo Maraton, sier Mari Dahling Andersen, Markedskonsulent i Craft.

Avtalen sikrer Craft bred eksponering av sko og tekstiler, og gir Craft muligheten til å inspirere enda flere til fysisk aktivitet.

- Craft startet i 2018 med faste løpegrupper, Morning Run, som arrangeres første fredag hver måned. Dette synes vi er et fantastisk godt tiltak som også vil gi våre deltagere god mulighet til å forberede seg til vårt løp, sier May Britt Dørum-Persen i Oslo Maraton.

Parallelt med Oslo Maraton har også Arrangørklubben SK Vidar inngått egen avtale på klubbtøy med Craft. Det er utviklet et helt nytt design for klubbtøy til SK Vidars medlemmer og eliteutøvere.

- Vi er svært glade for å ha fått Craft med på laget fra 2019, både når det gjelder BMW Oslo Maraton og Sportsklubben Vidar. Vi gleder oss veldig til veien videre sammen med Craft,sier daglig leder i Oslo Maraton og SK Vidar May Britt Dørum-Persen.

BMW Oslo Maraton arrangeres 21. September 2019.

Velkommen til Sponsor- og Eventforeningen !