Kulturkompaniet med nyansatt

Hege Dyrhaug Moe er ny leder ved Oslo-avdelingen til Kulturkompaniet og begynte i rollen 1. november.

-Det er vi strålende fornøyde med! Hege er en person som skaper menneskelig overskudd. Hun er klok, har lang og riktig erfaring. Hun er fremoverlent, på jakt etter nye løsninger, dyktig på samhandling og flink med folk. Vi har store forventninger til resultatene vi skal skape for kundene våre i tiden som kommer, sier Ole Petter Søllesvik, daglig leder i Kulturkompaniet AS.

Dyrhaug Moe kommer fra Forsvaret, hvor hun de siste årene har vært leder for digital kommunikasjon og nettredaktør. I tillegg har hun også jobbet i Forsvarsdepartementet og i ulike roller innenfor kulturområdet.

Dessuten har hun tre år i Kulturkompaniet i Stavanger på CV-en.

- For meg er dette som å komme hjem igjen. Jeg har savna Kulturkompaniet. Nå gleder jeg meg til å bli godt kjent med den dyktige gjengen som nå er i selskapet og med kundene våre. Jeg er overbevist om at kombinasjonen vi tilbyr av kulturutvikling, kurs- og kompetanse servert på nye, kreative måter vil bli enda mer attraktivt i tiden som kommer. I tillegg er det er det gøy å se profesjonaliteten i utvikling og gjennomføring av arrangementer. Kulturkompaniets kunder får en unik leveranse, sier Hege Dyrhaug Moe.

Kulturkompaniet har avdelinger i Stavanger og Oslo - og jobber over hele landet.