Sponsormegleren er nytt medlem

Sponsormegleren er nytt medlem

- Vi er en nystartet bedrift som melder oss inn i Sponsor- og Eventforeningen for å utvide vårt nettverk og heve vår kompetanse og forståelse for de viktigste driverne innen sponsing.

Det sier Björn Erik Kirsebom og Julie Alexandra Wahr-Hansen i Sponsormegleren.

- Vi kommer inn i bransjen med masse energi, pågangsmot og et brennende interesse for både idrett og business, fortsetter de.

Björn Kirsebom, økonomi- og Administrasjonsansvarlig i Sponsormegleren.

De forklarer at Sponsormegleren ønsker å være et foretrukket bindeledd mellom kommersielle interesser og idretten, og at målet alltid er å skape win-win for begge parter.

- Vi mener sponsorater og skal være “personlige”, det handler om å gi og ta. Det er derfor viktig for oss å finne de riktige menneskene med integritet, ambisjoner, mål og positiv energi, som er villig til å gi noe for å få noe.

Les mer om vårt nyeste medlem her

Velkommen til Sponsor- og Eventforeningen !